Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Nu exista asa ceva precizat in legislatia protectiei consumatorilor, insa in functie de importanta defectului si de cat timp a stat in service de la cumparare pana acum, puteti incerca o ''negociere'' pentru schimbare cu firma de la care l-ati cumparat. A patra defectiune in timpul garantiei este cam mult.
Ideal ar fi ca service-ul sa renunte sa il carpeasca si sa va dea o negatie de reparare, atunci magazinul ar fi obligat sa va schimbe produsul.
Masina de spalat
THEODORA30
Buna ziua, va contactez in legatura cu o masina de spalat pe care am cumparat o acum un an 2013 si deja am 3 serviceuri ,vreau sa mentionez ca am garantie ... (vezi toată discuția)