avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 611 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... concediu maternitate (respectiv cele 126 de zile de ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

concediu maternitate (respectiv cele 126 de zile de pre/postnatal) si activitate suplimentara, simultana PFI

Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema: lucrez ca salariat cu contract de munca si detin si PFI. Pot avea activitate pe PFI in timpul concediului de maternitate?
Din informatiile gasite pe internet stiu sigur ca acest lucru nu e posibil in concediul de ingrijire copil, insa in ceea ce priveste perioada celor 126 de zile, parerile sunt contradictorii. Una dintre cunostintele mele nu a suspendat PFA in aceasat perioada si a facturat, fara ca acest lucru sa-i afecteze plata concediului postnatal.
Este posibil ca aceasta (plata) sa fie suspendata in cazul facturarii pe PFI? Sunt cele 2 in incompatibilitate sau functioneaza simultan 126 de zile?
Multumesc
Ultima modificare: Luni, 17 Septembrie 2012
muraya, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 23:02, 17 Septembrie 2012
Puteti desfasura activitate ca PFA in timpul c. de maternitate de 126 zile.Concediul de maternitate este platit doar de catre angajatorul dvs.unde sunteti asigurata pt. ca angajatorul plateste cei 0,85%din fd. de salarii lunar pt. contributia la concedii si indemnizatii de boala. Ca PFA nici nu sunteti asigurata la c. si indemnzatii de boala sau maternitate.
Doar in timpul c.de crestere copil va trebui sa suspendati activitatea ca PFA.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Help.... ELENA2009 ELENA2009 Buna ziua, Va rog sa-mi spuneti daca sunt pfa si am si cim, in perioada cat am concediu pre si postnatal mai pot emite factura pe PFA ( cim-ul va si ... (vezi toată discuția)