avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 385 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Retinere permis si prelungirea dovezii de circulatie
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Retinere permis si prelungirea dovezii de circulatie

Buna seara.Am cumparat o masina cu numere rosii provizorii expirate dintr-o localitate la 7 km de Moldova - Noua ,orasul natal.Am urcat in masina si am plecat cu ea catre casa.Pe drum m-au oprit un echipaj de politie si am fost la sectie pentru a da declaratie.Permisul mi-a fost retinut dar nu stiu pentru cat timp si am primit o dovada de 15 zile cu drept de circulatie.Nu am mai primit nici un raspuns de la ei despre cat timp mi-a fost retinut daca imi face dosar penal sau nu .. precizez ca nu mai am antecedente penale si sunt sofer incepator .Duminica imi expira dovada iar politistul care mi-a retinut permisul mi-a spus ca trebuie sa merg tocmai la Resita pentru prelungirea dovezii.Vreau sa stiu cam cat timp imi poate retine permisul , daca imi da amenda administrativa sau nu , si dovada trebuie sa merg tocmai la resita pentru prelungire?Va multumesc si astept raspuns.La revedere
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 20:04, 22 Septembrie 2012
permisul va fi retinut atit timp cit dureaza cercetarile la dosarul penal.
dovada va fi prelingita doar de catre procuror dar aveti grija SA NU EXPIRE pina la data depunerii cererii de prelungire deoarece ea nu se va mai prelungi (se va motiva sa prelungirea necestia o dovada valabila iar dvs nu veti avea asa ceva, deci veti ramine pieton).

in general, se da amenda administrativa pe art 18/1 CP dar nu este o garantie.
maine se fac 15 zile de cand mi-a fost retinut permisul.am voie sa circul si maine sau nu ? avem procuror aici la 4 km distanta dar cei de la politie m-au trimis la 110km distanta.abea pe miercuri ajung si acolo.imi mai prelungeste oare?
alexandru1991 a scris:

imi mai prelungeste oare?