In ianuarie 2012 am semnat un contract de achiztie bunuri(un tel mobil) si servicii (servicii de date si voce) cu o firma de telefonie mobila la unul din dealerii lor. De atunci pana in prezent telefoanele au fost trimise in service de 5 ori si o data mi-a fost schimbat aparatul pentru ca nu mai putea fi reparat, telefonul a fost trimis in garantie.
Probleme mea vine de la ultima trimitere in service si va enumar pasii :
31.08.2012 - am predat telefonul in service la reprezentanta firmei
17.09.2012 - am revenit in reprezentanta pentru a intreba de status-ul reparatiei, pentru ca au trecut cele 15 zile calendaristice de la predarea telefonului. Mi s-a cerut intelegere si sa mai astept o zi.
18.09.2012 - am revenit la fel nu au putut da un raspuns pentru ca telefonul a fost cumparat de la un dealer care a inchis, dar le-am explicat ca am un contract de achizitii in vigoare cu firma lor atat pentru servicii cat si pentru echipamente, doar ca factura a fost emisa de un dealer al lor. Nu m-au ajutat si nu au cautat sa rezolvam amiabil aceasta problema asa ca am citit o parte din legea cu garantia produselor am recitit contractul si actele semnate cu ei si m-am hotarat sa fac o plangere la OPC
19, 20, 21 - am purtat discutii nenumarate cu reprezentantii lor - serviciul Relatii cu clientii prin care eram amanat dupa o zi pe alta. Intr-un final vineri seara (21.09.201) imi spun ca cererea va fi rezolvata in termen de 30 de zile pentru ca intre timp au fost vizitati de cei de la OPC si ca se ocupa alt departament, iar cu telefonul nu ma pot ajuta.
21.09.2012 - primesc un sms prin care sunt anuntat ca timp de 30 de zile mai am dreptul la un singur apel la Relatii cu clientii, dupa care voi fi taxat cu 0,41 cent/ apel cu TVA.
24.09.2012 - mi-am folosit singurul apel disponibil catre *222 sa aflu de ce nu mai pot suna gratuit si mi-au raspuns ca am sunat trei zile consecutiv pentru aceeasi problema, desi eu ii sunam pentru ca-mi spuneau ca se rezolva in 24h si revin cu un apel. Cum nu au revenit cu apel eu i-am sunat sa vad ce se intampla, asa ca ei au considerat ca am insistat si sunat de prea multe ori si mi-au suspendat acest drept sa ma informez.
Astazi ma duc sa fac o cerere prin care solicit un raspuns scris referitor la restrictionarea apelurilor catre Relatii cu clientii.
Intrebarea este:
Pot cere rezilierea contractului fara costuri, plata unor despagubiri si restituirea banilor sau a telefonului, pentru ca nu au respectat termenul de 15 zile de aducere a produsului in conformitate? - aici as mai adauga faptul ca am avut in aceste 8 luni telefonul in service de 5 ori (am calculat aproximativ 90 zile nu am putut folosi acest echipament).
In cazul in care am omis ceva vis-a-vis de drepturile mele va rog spuneti-mi pentru ca sunt hotarat chiar sa-i actionez in judecata.
Mentionez ca in toata aceasta perioada mi-am platit obligatiile integral pentru toate abonamentele, pentru ca mai avem inca 5 si nu figuram cu restante.
legea care am citit-o este 449/2003 republicata in 2008 - in cazul in care sunt noutati sau nu m-am uitat unde trebuie.
[Editat - va rog nu precizati in mesaje numele persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme, Regulamentul forumului interzice acest lucru. Multumesc]
parțial DA, însă recitiți cu atenție clauzele contractuale ca să nu aveți surprize: acolo sunt stipulate condiții aproape ”beton”.Depuneți plângere la Comisariatul județean și solicitați-le concret ajutorul.Ei pot impune societății schimbarea aparatelor telefonice etc etc.Dacă nimic NU dă măcar parțial o rezolvare mulțumitoare pt dvs. luați calea instanței printr-un BUN avocat pe drept comercial.Baftă !