avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 908 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... concluzii scrise
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

concluzii scrise

ce trebuie avut in vedere atunci cand se depun concluzii scrise de catre un avocat intr-un dosar penal? este vorba despre furt calificat, care se judeca in fond si as vrea sa cer prin concluzii scrise sa se tina cont de anumite circumstante atenuante pentru a se incadra fapta in limite mai reduse de pedeapsa, si ulterior sa cer suspendarea conditionata sau in subsidiar sub supraveghere....cum ar trebui sa procedez ....nu am mai facut concluzii scrise...sunt student
Cel mai recent răspuns: MogaSerban , utilizator 16:10, 24 Septembrie 2012
În concluziile scrise solicitați tot ceea ce doriți de la instanță. Sigur că trebuie început cu evidențierea situațiilor ce pot constitui circumstanțe atenuante sau orice împrejurare ce vă avantajează,pentru ca pedeapsa să fie orientată spre minimul special prevăzut de lege sau sub acest minim, apoi ca și modalitate de executare a pedepsei , solicitaținumai dacă sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege suspendarea condiționată a pedepsei sau sub supraveghere. Nu cred că este cazul să le cereți pe amândouă, ci doar una, pentru care îndepliniți condițiile legale.
va multumesc !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot primi doar o amenda penala? complicitate la furt popescu ionel popescu ionel in urma unu furt am fost acuzat de complicitate la furt calificat ! prejudiciul a fost recuperat iar eu mi-am recunoscut inca de la inceput vina ! nu am ... (vezi toată discuția)