avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 216 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... DREPT
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

DREPT

Buna ziua. Urmand cursurile facultatii de stiinte economice si administratie publica , specializarea drept, as dori sa stiu in ce masura as putea sa lucrez ca avocat sau procuror.Va multumesc:)
Cel mai recent răspuns: ianos_roxana , utilizator 10:06, 28 Septembrie 2012
poti deveni ce vrei tu ,dar ca sa fii procuror trebuie urmate cursurile institutului de magistratura de la bucuresti unde te poti inscrie doar daca ai urma cursurile unei facultati de drept.pt a fi avocat trebuie sa dai examenul de admitere in barou unde din nou trebuie urmate cursurile unei facultati de drept:)
Nu sunt lamurita. Exista o facultate cu asa specializare? Este FEEA la Al.I.Cuza care are administratie publica si stiinte economice, ca specializari, dar nu are drept. Este la Spiru facultatea de stiinte juridice si administrative, dar atentie, trebuie sa fie invatamant de 4 ani, obligatoriu.

Editat de moderator simonette12- motiv pct.2.6 din Regulament
Ultima modificare: Miercuri, 26 Septembrie 2012
MARTA SIMONA PETRE, Avocat
In cadrul Universitatii Stefan cel Mare Suceava este facultatea de stiinte economice si adm publica care are si specializarea drept , pe care o urmezi timp de 4 ani. Din comentariul Dvs am inteles ca urmand aceasta specializare nu pot sa ma inscriu la institutul de magistratura, am inteles bine?
Au mai fost discutii de genul acesta, unele facultati eliberau diplome cu specializarea "drept-administratie publica" iar acestea nu au fost acceptate ca facultati juridice recunoscute pentru accesul in profesiile de magistrat, avocat, notar etc. Daca insa pe diploma scrie "drept" sau "drept-stiinte juridice" sau "stiinte juridice" erau acceptate chiar daca proveneau de la Facultati de Stiinte Economice si Administrative. Interesati-va de ceea ce scrie pe diploma de licenta.