avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1085 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Cerinte incadrare studii superioare contabil!
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Cerinte incadrare studii superioare contabil!

Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati in privinta unei probleme.
Am terminat in 2008 specializarea Informatica Economica din cadrul Facultatii de Stiinte Economice Galati. Pe diploma mea de licenta scrie „Licentiat in Informatica Economica”. Tocmai am fost si am ridicat-o si am fost dezamagita ca scrie asa in loc sa scrie „Licentiat in Stiinte Economice”.
Intrebarea mea este daca aceste studii sunt relevante pt meseria de contabil pt a putea fi incadrata pe studii superioare.
Trebuia sa termin neaparat Contabilitate ca sa ma pot angaja ca si contabil cu studii superioare?
Precizez ca sunt inscrisa la master la specializarea Marketing si comunicare in afaceri pt ca anul trecut cand m-am inscris nu exista nici o specializare de Contabilitate.
Exista vreun lege care sa precizeze exact conditiile pt ocuparea postului de contabil?
Va rog sa ma ajutati. Astept un raspuns de la voi.
Cel mai recent răspuns: kryket , utilizator 12:05, 13 August 2009
Pentru a fi angajat ca si contabil trebuie sa fii licentiat in stiinte economice. Normal, daca ati urmat cursurile facultatii de stiinte economice (indiferent in ce oras) trebuia sa fiti licentiat in aceste stiinte, iar sub aceasta rubrica trebuia sa scrie specialitatea respectiva. Specialitatea urma sa fie contabilitate. Din pacate, nu sunteti specializata in contabilitate, ci in informatica economica, care, cred eu, este mult mai folositoare, deoarece puteti sa va angajati oriunde este necesara o astfel de specializare. Incluziv, la banci.