Buna ziua !
Ma confrunt cu urmatoarea problema : S.C. pt. care lucrez isi va deschide curand un Punct de Lucru in alt judet .
Primul pas este sa incheiem un contract de inchiriere in orasul in care S.R.L.-ul isi va deschide punctul de lucru . Apoi, cu acest contract de inchiriere , Hotararea AGA , Cerere tip II si Declaratie tip II mergem la O.R.C. in a carei raza teritoriala isi are sediul societatea comerciala pentru inregistrarea punctului de lucru .
Dupa inregistrarea la O.R.C. , in termen de maxim 30 de zile de la infiintarea punctului de lucru trebuie mers si la A.N.A.F pt. a declara infiintarea acestui punct de lucru printr-o declaratie privind sediile secundare + copie a dovezii inregistrarii la O.R.C. + copie a hotararii adunarii generale de infiintare a punctului de lucru + dovada de spatiu si C.U.I. .... Pana aici imi scapa ceva?
Apoi urmeaza angajarea a 2 persoane la punctul de lucru nou infiintat ...
Documente pt. angajare :
C.I. , Certificat de nastere , Certificat de casatorie (daca e cazul) ,Adeverinta medicala (trebuie sa fie procurata la o data anterioara semnarii C.I.M.) in care se specifica ca persoana e apta pentru munca, diploma de studii .....
In contractul de munca trebuie specificat ca persoana respectiva lucreaza la P.L. ( in orasul respectiv , din alt judet) ... Ce alte deosebiri mai sunt in astfel de situatii la C.I.M.-uri ? In orasul in care isi are societatea sediul avem angajat un inspector S.S.M si un contract cu un medic de Medicina Muncii ... Intrebarea este : Legal pot acestia sa-i instruiasca respectiv sa le completeze fisa de de aptitudine , examenul medical la angajare SAU trebuie angajat un alt inspector SSM si un alt Medic in orasul respectiv ? Sunt alte amanunte care imi scapa? Multumesc anticipat pt. raspunsuri !!!
Nu va scapa nimic.
Cata vreme nu aveti prea multi salariati la punctu de lucru, de ssm se poate ocupa angajatul de la sediu.
Fisa de aptitudini o poate intocmi orice medic, cu conditia sa il si vada pe salariat. Daca va este conveniabil sa plimbati medicul sau salariatii, puteti pastra acelasi medic. Dar cred ca mai bun ar fi un nou contract, cu un medic local.
La locul muncii, in cim, este bine sa scrieti p.l. al angajatorului, din localitatea X, fara sa detaliati adresa (ca sa nu fie nevoie sa modificati cim cand veti inchiria poate alt spatiu).
Sa stiti ca Registrul din unele judete cere si extras CF pentru punctul de lucru, ca dovada ca cel care a inchiriat avea dreptul sa o faca.
Daca va duceti fara un extras, ar trebui sa va primeasca dosarul si sa aveti 1-2 zile pentru completarea cu extrasul cf (daca vi se cere).
dupa ce se ia decizia de la registru comertului din judetul cu sediu ce trebuie sa fac mai departe? unde la Anaf in ce judet depun acea decizie si alte declaratii la Anaf unde e sediu social(constanta) sau la Anaf unde deschid punctul de lucru(alba iulia)?
Ce alte acte mai trebuie o sa fie peste 5 angajati
Unde o sa depun declaratiile la final de luna in ce judet
Veti merge la anaf de la punctul de lucru, Alba Iulia, cu actele pe care le veti primi de la Reg. Com.
Mai departe, cu declaratiile, nu stiu, dar poate ne va raspunde un contabil.