avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1024 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Carte funciară - Cadastru, ... intabulare
Discuție deschisă în Carte funciară - Cadastru, Intabulare şi alte formalităţi funciare

intabulare

in anul2007 am cumparat un apartament si atunci nu s-a facut intabularea deoarece propritarii au avut de facut o succesiune iar noi avem de atunci o sentinta definitiva si irevocabila prin care avem dreptul sa-l intabulam . as vrea sa stiu daca se mai poate face intabularea si cam cat ar costa
Cel mai recent răspuns: Amalia Dana Girbo , Expert cadastru autorizat ANCPI / OCPI 23:59, 10 Octombrie 2012
Pentru intabulare nu sunt relevante anul achizitiei sau valoarea negociata de parti pentru tranzactionare spatiu cu destinatia de locuit
Bineinteles ca se poate face intabularea oricand !! Numai ca va trebui sa urmati urmatorii pasi :
1. coplectati o cerere privind depunerea dosarului catre OCPI din raza teritorialla unde se afla imobilul,
2. atasati sentinta civila despre care vorbiti ca atesta titlul Dvs de proprietate (legalizata la Judecatorie) ,
3. certificatul de casatorie in copie legalizata (daca este cazul),
4. documentatia cadastrala a imobiluli care doriti sa-l intabulati se depune in original ( pentru perfectarea documentatiei cadastrale adresativa unui Inginer Cadastrist ),
5. buletin identitate in copie xerox al Dvs
Nu are importanta la cat a fost evaluat imobilul la momentul stabilirii titlului Dvs. de proprietate.
Taxa pentru intabulare se plateste odata cu taxa pentru intocmirea documentatiei cadastrale ...
Se poate face intabularea. Va costa undeva intre 800-1000 ron cu masuratori, documentatia cadastrala si taxe incluse. De la momentul depunerii la OCPI dureaza 21 zile lucratoare. Adresati-va unei persoane autorizate de cadastru.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură