Acordul asociatiei de proprietari dintr-un bloc, al vecinilor si al coproprietarului locuintei pentru inregistrarea unui S.R.L. la Registrul Comertului din Romania.
Va rog frumos sa ma lamuriti daca este nevoie obligatoriu de acordul asociatiei de proprietari din blocul in care locuiesc, al vecinilor de apartament (stanga, dreapta, sus, jos) pentru inregistrarea unui S.R.L. la Registrul Comertului din Romania si daca exista exceptii. De asemenea, va rog sa-mi spuneti ce se poate face, cum se poate actiona din punct de vedere legal, in cazul in care trebuie obligatoriu obtinut acordul acestora, daca una dintre aceste parti refuza sa-si dea acordul.
Mentionez ca la apartamentul unde doresc sa inregistrez firma nu voi intreprinde nici un fel de activitate comerciala ci va fi folosit doar ca sediu social.
Apartamentul in cauza (in care si locuiesc) este format din trei camere si se afla in coproprietate intre mine si sora mea 50% - 50%. Spuneti-mi, va rog, este obligatoriu sa am si acordul ei pentru inregistrarea firmei la adresa in care suntem amandoi coproprietari? Daca "da", cum se numeste actul ce trebuie sa-l am din partea ei pentru a dispune in mod gratuit de dreptul de folosinta al apartamentului pentru sediul social si care este procedura oficiala pentru cazul in care documentul este emis din Romania dar si pentru cazul in care documentul trebuie emis din strainatate, sora mea aflandu-se la lucru legal in Insulele Bermude, si trebuie trimis documentul juridic de-acolo?
Va multumesc!
Apartamentul are destinatie de locuit, astfel incat pentru a-i schimba destinatia este obligatoriu acordul vecinilor direct afectati. Nu aveti acordul, nu aveti sediu. Cautati un alt spatiu.
Dumneavoastra trebuie sa aveti un act pentru folosirea spatiului. Comodatul sau contractul de inchiriere e posibil sa fie incheiat cu acordul unui coproprietar, in opinia mea. Pentru siguranta puteti cere surorii sa va trimita prin mail/posta un acord cu comodatul/ inchirierea apartamentului.
Schimbarea destinatiei spatiului se poate realiza,conform norme in vigoare,numai cu acordul proprietarilor invecinati
Orice acord de schimbare destinatie spatiu ,se poate realiza numai in baza acordului legal al proprietarului spatiului si se probeaza prin document legal asumat de catre acesta
Contractul de comodat il incheiati intre d-voastra si sora in calitate de proprietari ai imobilului si societatea respectiva, in curs de constituire. Pentru rapiditate transmiteti pe mail documentul redactat, sora il semneaza si vi-l transmite prin posta. In rest, puteti incerca si cu mai putini vecini...la baza sa fie acordul asociatiei de proprietari si vecini care va dau acordul...!