avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 436 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... buna ziua
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

buna ziua

BUNA ZIUA.NUMELE MEU ESTE FLORINA SI SUNT NOUA. INTAMPLATOR V-AM DESCOPERIT..IAR DC ASA A FOST INTAMPLAREA AM SI EU NEVOIE DE CATEVA INFORMATII.
EU AM TERMINAT FACULTATEA DE ISTORIE GEOGRAFIE SI RELATII INTERNATIONALE- UNIVERSITATEA DIN ORADEA, SPECIALIZAREA GEOGRAFIA TURISMULUI, AM LUAT LICENTA IN IUNIE 2008, MOMENTAN SUNT STUDENTA LA MASTER ACELASI PROFIL.
DUPA TERMINAREA FACULTATII AM CREZUT CA VOI GASI UN LOC DE MUNCA IN DOMENIU INSA GHINION NU AM GASIT.
M-AM ANGAJAT LA BIROUL UNEI FIRME DE CONSTRUCTII, CONTABILITATE PRIMARA AVAND UNELE CUNOSTINTE DINTR-UN LOC DE MUNCA ANTERIOR DAR FARA STUDII DE SPECIALITATE...AM URMAT INSA IN ACEST SENS UN CURS DE INITIERE CONTABILITATE CU O DURATA DE 3 LUNI LA FUNDATIA CULTURAL UNITARA HENRI COANDA ORADEA.
LOCUL DE MUNCA ACELASI....CONTABILITATE PRIMARA (SI TREBURI DE SECRETARIAT) LA ACEEASI FIRMA...SALARIU 600 RON
AM NEVOIE SA MA AJUTATI SI SA-MI SPUNETI :
1- AVAND IN VEDERE CA AM TERMINAT FACULTATEA UNDE MA INCADREZ? CE SALARIU AR TREBUI SA AM DACA AS LUCRA IN DOMENIUL TURISMULUI?
2- LA LOCUL DE MUNCA ACTUAL AVAND FUNCTIA DE CONTABILA, SUBORDONATA CONTABILULUI SEF, CE SALAR AR TREBUI SA AM?
3- VA ROG SA MA SFATUITI CE SA FAC IN AMBELE CAZURI
Cel mai recent răspuns: Adrian Voican Adrian , Avocat 09:27, 27 Ianuarie 2009
Buna ziua.Contractul colectiv de munca la nivel national pe anii 2007-2010 prevede ART.40. - (1) Se stabilesc urmatorii coeficienti minimi de ierarhizare, pentru urmatoarele
categorii de salariati:
a) muncitori:
1. necalificati = 1,
2. calificati = 1,2;
b) personal administrativ incadrat in functii pentru care conditia de pregatire este:
1. liceala = 1,2
2. postliceala = 1,25;
c) personal de specialitate incadrat pe functii pentru care conditia de pregatire este: