avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 775 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... furnizor de telefonie a incalcat termenii contractuali ...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

furnizor de telefonie a incalcat termenii contractuali cu pretentii sa platesc greselile lor.

Buna ziua,

Am o mare problema cu operatorul de telefonie mobila.
In data de 1 aug 2012 am incheiat un nou abonament de telefonie si date cu [editat]. Atunci mai aveam un alt tip abonament de telefon cu ei. Agentul cu care am vorbit atunci m-a indus in eroare si anume :
Am avut un abonament cu un numar de telefon si voiam sa fac altul de grup in care sa introduc numarul de pe abonamentul existent si inca doua numere.
Respectivul agent mi-a spus ca trebuie sa incheiem un abonament de telefon de grup in care sa fie 10 numere noi, iar dupa activare, respectiv 1-2 zile va veni la mine cu un act aditional inb care sa se renunte la cele 10 numere si sa ramana doar cele 3 numere existente care le voiam initial. In contractul de abonament mai avem si 170 minute de loializare, care nu le-am primit timp de 2 luni.Bine inteles ca dupa semnarea contractului nu am mai reusit sa mai dau de acest individ.

Deci la un moment dat aveam 2 abonamente de telefon pe care le plateam. Am trimis nenumarate sesisazi scrise (fax,mail - cu confirmarile de primire) la [editat] in care am cerut, initial sa reziliez ambele abonamente, iar ulterior sa se renunte la abonamentul nou incheiat si sa raman la abonamentul care l-am avut initial.
Bine inteles ca operatorii [editat] nu au recunoscut ca au primit vreun fax sau email si ca nu au cum sa ma ajute.
La inceputul lunii septemebrie ma trezesc ca vechiul abonament mi-a fost inchis si numarul de telefon de pe el a fost transferat in noul abonament. Pe langa asta am fost taxat cu 60 euro + TVA pentru ca am accesat internetul prin reteaua GSM (1EURO/1MB). Pe vechiul abonament am avut toate serviciile de internet barate. Facandu-se transferul pe noul abonament toate bararile au fost ridicate, fara sa stiu ca defapt eu accesez internetul prin reteaua lor.
Pentru faptul ca mi-au facut transferul numarului in alt abonament fara acordul meu, ei si-au incalcat propriile clauze din contractul lor :

pct. 7. : "[editat] isi rezerva dreptul de a modifica termenii si conditiile contractului, NOTIFICAND CLIENTUL ASUPRA MODIFICARILOR PROPUSE CU CEL PUTIN 30 DE ZILE CALENDARISTICE ..."

Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac.

Va multumesc

Ultima modificare: Joi, 18 Octombrie 2012
gi-jane2, moderator
Cel mai recent răspuns: corasa , utilizator 13:23, 19 Octombrie 2012
1. Incercati sa luati legatura cu ei verbal sau in scris, solicitandu-le sa remedieze problema. Daca nu sunt de acord,
2. Adresati-va ANPC, iar daca nici asa nu se remediaza problema,
3. Actionati-i in instanta

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Unde pot reclama o companie? sebeni sebeni Ca persoana juridica am avut contract de telefonie mobila cu firma [EDITAT] pentru 3 numere si internet In luna iulie am fost la un magazin [EDITAT] ca sa ... (vezi toată discuția)
Contract servicii ( tv) CojocaruIon CojocaruIon La mine a venit un reprezentant de la [editat]. A inceput sa denigreze firma [editat], la care am abonament, ca se desfiinteaza, ca nu mai are reprezentant in ... (vezi toată discuția)
Facturare servicii nefurnizate, hartuire firme recuperare creante ana_mirea ana_mirea Buna ziua, Sperand sa nu va plictisesc cu povestea mea apelez la Dvs., cerand un sfat in urmatoarea problema: In 2008 ca PFA am incheiat cu un operator de ... (vezi toată discuția)