Cat de legal este sa fii sunat de 20 de ori pe zi de catre un reprezentant al bancii unde ai credit? Ieri am avut 20 de apeluri ratate de la dumnealor....Si nici macar nu sunt un client rau platnic, ma suna sa imi spuna ca rata a fost scadenta acum 3 zile....Pur si simplu ma scot din sarite.....
Subscriu la ceea ce a relevat dna mediator si plusez cu informatia ca, la inregistrarea unui nr. de 15 zile de la scadenta, banca este obligata sa modifice categoria de clasificare pentru expunerea din creditul respectiv, iar dupa trecerea unui termen de 30 zile constituie provizioane pentru riscul de pierdere din acest credit. Este evident ca Banca are un interes major ca dvs sa va platiti ratele la scadenta, sau cat mai aproape de scadenta.
Nu este nicidecum hartuire.
Daca nu va puteti plati rata la scadenta, modificati-va scadenta in functie de data cand incasati drepturile salariale si asa veti evita sa fiti sunata ca sa vi se reaminteasca faptul ca aveti de executat o obligatie de plata.
Multumesc ptr raspunsuri. Inteleg perfect interesele bancii pe care acesata si le apara prin toate metodele, inteleg de asemenea ce reprezinta trecerea unui nr.X sau Y de la data scadentei. Nedumerirea mea era legata de faptul ca banca poate "stresa " un client in asa hal.
Totusi....
telefoanele rezpective nu le da banca ci diverse societati specializate in recuperarea creantelor carora bancile le-au externalizat aceste servicii. De aici si calitatea profesionala si umana a celor care suna si/sau transmit sms-uri.
Intarziere rata
siner
Buna ziua, impreuna cu sotia avem 3 credite (2 in lei si unul in euro) de mai multi ani. Toate 3 creditele sunt facute la aceeasi banca cu care colaboram de ... (vezi toată discuția)