Am preluat o asociatie de proprietari, insa am intampinat o problema. Cursurile le-am facut mai demult si nu le mai gasesc. Va rog sa-mi precizati daca in registrul jurnal se trec si obligatiile din lista curenta a proprietarilor. Ex: datorie ap. 25 lista iulie - 50 lei. A doua problema: Se poate completa registrul jurnal centralizat sau pe fiecare inregistrare in parte? Ex: total incasari proprietari ziua "X" sau incasare ap a,b,c; sau total datorii proprietari ziua "X"(daca raspunsul este afirmativ la prima intrebare) ori datorie ap a,b,c. Multumesc pentru raspunsuri
Pai in acest caz, primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este situatia soldurilor ACTIV - PASIV.
Al doilea, faceti cont bancar asociatiei si imediat si de urgenta banii din contul personal al presedintelui depusi in contul asociatiei.
Ca ajunserati la curatatul zapezii, dar pana acolo sunt o multime de treburi de pus la punct.
Ce s-a gresit in trecut si constati ca trebuie indreptat o faceti dupa ce aveti o baza cunoscuta a gestiunii. Deci intai vedeti ce aveti, ce stiti, cum organizati ce aveti si apoi vedeti ce faceti cu greselile din trecut si cu ce ar mai trebui facut.