avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1139 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Stimulent insertie studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Stimulent insertie studenta

Buna seara,
Am si eu o intrebare legata de acordarea stimulentului de insertie conform noii legi.Am incercat sa gasesc raspuns in mai multe parti si toti au dat din umeri asa ca sper din suflet ca ma puteti ajuta.
Sunt studenta , am nascut in data de 14.06.2011 si am optat pentru optiunea de 2 ani ceea ce inseamna ca beneficiez de indemnizatia lunara de 600 + alocatia 200 = 800 lei lunar neavand lucrate cele 12 luni anterior nasterii. Urmeaza in curand sa ma angajez la o firma si doresc sa aflu daca beneficiez de stimulentul de insertie de la stat si daca se mentine alocatia in continuare pana la varsta de 2 ani.

Va multumesc anticipat!
Cu respect Olguta C.
Cel mai recent răspuns: s.c. MIRA ECO GROUP s.r.l. , Consultant protectia mediului 22:16, 2 Noiembrie 2012
Legea nou aparuta spune ca de la data de 1 octombrie si persoanele care au optat pentru varianta de concediu pe 2 ani beneficiaza de stimulentul de insertie pana la implinirea varstei de 2 ani a copilului. Dupa noile reglementari :) pe mine ma intereseaza daca eu ca si studenta care se angajeaza la un nou loc de munca beneficiaza.

". Pentru cei care se întorc la serviciu mai devreme de doi ani s-a stabilit un stimulent de 500 de lei."
aha, pe asta noua nu am mai citit-o :D
tot din OUG 111/2011:
"Art. 7. — (1) Persoanele care in perioada in care sunt indreptatite sa beneficieze de concediul pentru cresterea copilului si indemnizatia lunara ................... obtin venituri supuse impozitului prevazute la art. 3, inainte de implinirea de catre copil a varstei de un an, au dreptul la un stimulent de insertie in cuantum lunar de 500 lei pentru perioada ramasa pana la implinirea de catre copil a varstei de 2 ani."