avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1017 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Daca renunt la o facultate de stat dupa ce am mers 2 ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Daca renunt la o facultate de stat dupa ce am mers 2 luni,anul viitor daca dau admitere la alta facultate mai pot intra la buget?

Buna Ziua!

Sunt studenta la Politehnica Bucuresti,am terminat liceul uman si se pare ca am facut o alegere gresita,nu prea ma inteleg cu materia.Asa ca as vrea sa renunt si anul viitor sa dau admitere la U.N.A.T.C si vroiam sa stiu daca mai pot intra un loc la buget.

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: s.c. MIRA ECO GROUP s.r.l. , Consultant protectia mediului 00:16, 1 Noiembrie 2012
Buna seara.
la un moment dat stiu ca era posibil sa intri la alta facultate fara taxa doar platind anul de la prima facultate (Politehnica, in cazul d-voastra - sa apara ca si cum aceasta ar fi fost cu taxa).
Am o priena care a facut facultatea cu mine si apoi a dat la medicina. Pt ca medicina era mai scumpa decat facult pe care o facuse, a optat sa o plateasca pe aceasta si sa fie incadrata la medicina "fara taxa".
Asta se intampla, in schimb, acum vreo cativa ani, nu stiu daca mai se practica.......

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema renuntare buget facultate Alberto213 Alberto213 Buna ziua! Sunt anul I la Politehnica București si vreau sa renunt. Anul trecut am dat la academia militara si am picat, anul acesta vreau sa dau iar. Am ... (vezi toată discuția)
Facultatea de drept: ce fac dupa ce termin studiile? Berthier Berthier Buna ziua! In ultima vreme se pune o presiune pe mine, sa aleg o facultate, dat fiind ca sunt in clasa a 10-a la un liceu teoretic, daca are vreo relevanta, la ... (vezi toată discuția)