avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 648 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Restructurare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Restructurare

La scoala unde lucrez ca secretara s-a restructurat un post din cauza numarului de elevi mai mic din anul acesta (pt 2 secretare trebuiau sa fie 1300 elevi si noi avem 1180). In aceasta situatie s-a facut o fisa de evaluare de catre secretara sefa, evaluare care nu a fost obiectiva deoarece nu a tinut cont decat de faptul ca cealalta secretara are vechime mai mare pe post si din aceasta cauza i-a dat punctaj maxim la evaluare iar mie un punctaj mai mic cu 8 puncte fata de cealalta.Mentionez ca din punct de vedere profesional sunt mult mai bine pregatita decat cealata, am efectuat mai multe lucrari decat ea si cu toate astea nimeni din Consiliul de Administratie nu a venit sa verifice corectitudinea evaluarii secretarei sefe. Ce pot face ? Nu imi spune nimeni de ce am fost depunctata.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:28, 30 Ianuarie 2009
Faceti urgent o contestatie scrisa catre Consiliul de administratie si la Inspectoratul scolar, in privinta evaluarii. Credem ca e singura solutie si speram sa functioneze.