avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1856 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Abuzul directorului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Abuzul directorului

Buna seara! Va rog sa ma sfatuiti cum ar fi bine sa procedez. Sunt profesor intr-o scoala din mediul rural. Directoarea este foarte autoritara, nu permite nimanui sa o contrazica, ia decizii dupa capul ei si atunci cand greseste si chiar incalca legea si i se spune acest lucru se enerveaza, se razbuna si spune ca va da in judecata pe toti cei care , zice ea, o streseaza si o acuza. Aceste lucruri au ajuns acum la o mare intensitate deoarece, in urma unui proces initiat de sindicat, noi, cadrele didactice am obtinut o marire de 5,25% iar ea nu vrea sa aprobe aceasta marire gasind tot felul de pretexte prin care sa se amane primirea acestui drept banesc deoarece daca nu va fi acordat pana la sfarsitul anului, nu il vom mai primi nici in urmatorii ani. Printre actiunile ei se numara si ingradirea accesului in secretariat a profesorilor care i se opun, in special a liderului de sindicat, intarzierea informarii acestuia cu privire la primirea unor documente prin mail-ul scolii, marginalizarea si discriminarea. Maine avem consiliul profesoral in care se va discuta despre contractul colectiv de munca. Din anumite surse am aflat ca vrea sa inregistreze sedinta si sa ne dea in judecata pe cei care, pentru ca avem o parere si o pozitie diferita de a ei si vrem sa ni se dea drepturile ce ni se cuvin, zice ea o stresam, o amenintam, etc. , desi ea face toate aceste lucruri, razbunandu-se pe toti cei care nu sunt de acord cu ea, barfind , ponegrind si intimidand. Cele pe care le-am scris despre ea sunt mult prea putine fata de cat de multe face in realitate. Pentru ca a fost numita politic, considera ca poate face orice, asfel incat scoala a ajuns mai rau decat in vremea comunistilor, un mediu unde guverneaza teroarea, in