Imi poate spune cineva care sunt pasii pentru intregistrarea fiscala a unui birou de mediator si care sunt taxele si impozitele platite catre stat dupa ce biroul devine operational?
Multumesc anticipat.
Va sfatuiesc sa le utilizati pe cele tiparite-acestea respecta sigur cerintele fiscale-asta, ptr.a evita orice neplaceri ulterioare..evident, puteti sa le folositi si pe cele on-line, daca va e mai la indemana..Vedeti ca exista si facturier care are incorporata si chitanta fiscala...
Decizia va apartine.
L.
In cazul meu, am cumparat registrele respective de la un magazin aflat chiar langa sediul Administratiei Financiare (lucru care este, cred, valabil peste tot in tara). Erau gata snuruite, le-am numerotat "la botul calului", le-am stampilat la fel si dupa ce am luat o duzina de semnaturi (m-au trimis la vreo 4-5 ghisee diferite), le-am inregistrat in aceeasi zi. A durat cu totul cam o ora si jumatate (in conditii de cozi minime la ghiseele in cauza:) )...
Codul fiscal insa nu iese pe loc, dureaza cateva zile. Registrele obligatorii se achizitioneaza dupa ce aveti codul fiscal si stampila, eu asa imi amintesc.
Referitor la rubrica vector fiscal, nu sunt obligat la plata impozitului? Deci nu trebuie sa completez obligatoriu intr-o casuta? Daca da, ce casuta ar trebui? Ms anticipat.