avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 705 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie copil

buna ziua, sunt studenta la master in anul 2, buget la zi, mai am aproximativ 8 luni pana termin aceasta forma de invatatamant.. luna asta am ramas insarcinata, si voi naste cu aproximatie in august..deci voi fi terminat masterul in a 8 luna de sarcina. intrebarea mea este cum pot sa fac sa primesc indemnizatia pentru cresterea copilului fara sa fiu angajata si cu doar 8 luni de master (stiu ca trebuie cel putin 12)? ce pot sa fac? as putea sa imi platesc singura pentru inca 4 luni ca sa ma incadrez?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:12, 21 Noiembrie 2012
1. Trebuie sa va inregistrati la Agentia de Somaj in termen de maximum 60 de zile de la data absolvirii.

2. Dupa expirarea celor 60 de zile de la absolvire veti primi indemnizatie de somaj de 250 lei lunar timp de 6 luni.

3. Cele 60 de zile sunt si ele eligibile pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).

Ultima modificare: Miercuri, 21 Noiembrie 2012
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Studenta - somaj - indemnizatie de crestere a copilului? Sorinuca Sorinuca Buna ziua, Situatia mea suna cam asa.. la sfarsitul lunii iunie anul acesta voi absolvi programul de master la zi la care am fost inscrisa timp de doi ani. ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie de maternitate pentru absolventa masterat fara diploma de disertatie Dadalici Dadalici Buna ziua, Sunt insarcinata in luna a 8-a si imi doresc foarte mult sa obtin indemnizatie de maternitate insa nu mai stiu cum sa procedez. Am absolvit ... (vezi toată discuția)