avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 989 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... 0.90 prima proba si 0.80 a doua proba,alcoolemie
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

0.90 prima proba si 0.80 a doua proba,alcoolemie

buna seara,in urma cu 2 saptamani am fost oprit de catre politie,rugat sa suflu in etilotest,rezultatul fiind de 0.45 in aerul expirat,mi s-a cerut sa merg la spital in vederea recoltarii probelor biologice,m-am conformat si am mers cu cei doi agenti.rezultatul probelor l am aflat,0.90 prima proba si 0.80 a doua proba.nu am mai avut probleme cu legea,sunt student.ce sanse am sa scap cu SUP?Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cristian1990 , utilizator 09:24, 28 Noiembrie 2012
V-am mai raspuns si inainte aveti sansa sa nu ajungeti in instanta unde probabil ati fi condamnat,acum dvs apreciati daca merita 560 lei.Practic importanta capitala in calculul retroactiv are declaratia dvs,oricum nu se poate presupune nimic pe informatiile pe care le-ati furnizat.
bun.deci aproximarea se face in urma declaratiei,unde am precizat cantitatea ingerata cat si faptul ca toata ziua nu am mancat nimic,iar oboseala era mare,organele m au oprit in jurul orelor 21;35,prima proba s a luat la aprox 25 minute dupa oprire,iar a doua la fix o ora.faptul ca nu am mancat nimic si am precizat acest lucru,poate avea vreun efect la rezultatul acestui calcul?
Aproximarea se face in urma declaratiei coroborata cu probele biologice.Pentru a va face o idee, după ingestie, alcoolemia atinge nivelul maxim dupa aproximativ 30 de minute dacă stomacul este gol si in jur de 1 oră - 1 oră și 30 minute, când stomacul conține alimente deoarece proteinele și lipidele întârzie absorbția.
domnu avocat,pot face o cerere la judecatoria pe raza careia se afla politia la care am dosarul,cererea pentru dovada de conducere?exista aceasta posibilitate?momentan dosarul se afla la politie.Va multumesc!