Pentru o societate nou infiintata la Reg.Comertului, care in prezent are doar CUI si act constitutiv,ce documente mai trebuiesc intocmite, obtinute ,pentru a putea functiona. Daca se poate, lista autorizatiilor necesare inainte de a se putea inregistra la Admin.Financiara si ce documente trebuie apoi depuse la Admin.Financiara pentru luarea in evidenta a societatii ? ce trebuie facut daca se opteza pentru luarea in evidenta ca platitor de TVA de la bun inceput. Are obligatia utilizarii casei de marcat.Ce documente trebuie inreg.la Admin.Financiara pentru asta ?
In concluzie ,care sunt pasii dupa inregistrarea la Registrul Comertului ?
Va rog frumos sa ma ajutati .
Va multumesc.
Pentru partea cu necesitatea utilizarii casei de marcat, trebuie sa specificati ce activitate veti derula prin firma. Pentru a va fiscaliza casa de marcat trebuie sa aveti punctul de lucru inregistrat la registrul comertului si apoi mergeti la firma de unde cumparati casa de marcat si care va asigura si servisul si va vor spune ei ce acte va trebuie trebuie sa depuneti la finate.
Societatea odata infiintata la Reg Comertului este functionala. Reg. comertului transmite datele la ANAF in timp real.
Ce va trebuie :
1. Stampila
2. Cont bancar( prin depunerea capitalului social in banca la infinntare nu se intelege deschiderea contului bancar. trebuie sa va duceti la banca unde ati depus capitalul sa deschideti contul propriuzis).
3 Registrul unic de control si registrul de evidenta fiscala in max 30 de zile. Costa apx 120 de lei amandoua. Va trebuie stampila. Neridicarea lui in termen - amenda!
4. Casa de marcat obligatorie daca lucrati cu Persoane Fizice. - cautati o firma care va livreaza casa fiscalizate ( se ocupa ei de tot).
5.In functie de codul caen : Autorizatie sanitara, Autorizatie de mediu, Autorizare SSM.
6.Pt cod de TVA declaratie de inregistrare la ANAF.
7. Daca vreti sa angajati, Declaratie Anaf sa va modifice vectorul fiscal ca sa puteti angaja( asta daca nu ati optat la infiintare pt salariati). Daca sunteti microintreprindere ( 3% imp pe venit) trebuie sa angajati in max 60 de zile.
8. Daca aveti magazin ( punct de lucru) se mai complica treburile. La primarie trebuie declarat acest punct de lucru, programul, etc - in functie de primarii)
9.Daca angajati, inregistrare la ITM pt user si parola, Medicina Muncii pt angajati inainte de prima zi de munca...