avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1048 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... care sunt bolile pt gr de handicap
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

care sunt bolile pt gr de handicap

am avut o nefrectomie partiala la rinchi pt ca am avut o tumoara carcinoma .ma pot i ncadra intrun grad de handicap ?am depus actele si mi sa comunicat ca nu ma incadrez comform ordinu 762/31.08.2007 al M.M.F.E.S si ordinu nr 1992/19.11.2007 al M.S.P
dar sunt in concediu medical de atunici de la medicu oncolog pt ca nu am voie la efort fizic, la intemperi variate.
cumosc persoane cu acelasi boala cu care am fost si eu diagnozizat si ei beneficiaza de gr2 handicap
va multumesc pt ajutor
Cel mai recent răspuns: gupy31 , utilizator 11:54, 23 Noiembrie 2012
Numai comisia medicala deexpertiza persoane cu handicap este competenta sa analizeze documentele medicale,starea actuala a solicitantului si in raport de concluzii poate emite decizie/certificat de incadrare in gard de handicap
luni 26 voi depune o contestatie dar cum am auzit daca nu este ceva in (plic) nu are rosst

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

neincadrare in grad handicap - cancer , mastectomie Arnaud Arnaud Buna ziua, Am fost diagnosticata cu neoplasm mamar in situ, grad III B in 2021, am inceput tratamentul chimioterapeutic, urmat de mastectomie, fiind ... (vezi toată discuția)
Cum trebuie să procedez pentru ca sa fac un recurs la o hotărîre judecătorească? Ciobanita Ciprian Vasilică Ciobanita Ciprian Vasilică Eu sunt bolnav de neoplasm gastric adica o tumora maligna de gradul 3 am facut cerere pentru handicap si a fost respinsă pe motiv ca nu ma incadrez in ... (vezi toată discuția)