avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 641 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... rezidenta si custodie minor
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

rezidenta si custodie minor

Buna ziua.
Ma numesc Corina locuiesc in Spania si sunt medic psihiatru.
Sunt casatorita de aproape 14 ani si avem impreuna cu sotul o fetita de aproape 10 ani.
Am hotarat sa divortez. Sotul este deja in Romania fiindca nu a mai putut sa ramana stiind ca am o relatie cu un coleg de munca.
Fiica noastra a fost crescuta si educata aproape in exclusivitate de sotul meu. El nu a prea lucrat in Spania.
Sunt foarte atasati unul de altul.
La procesul de divort daca ii se cere opinia minorei...cred ca o sa avrea sa ramana cu tatal ei.
Eu vreau sa ramana cu mine chiar daca nu am suficient timp sa ma ocup de ea.

Mentionez ca niciunul nu avem vicii, nu suntem agresivi, etc.
AM scris purul adevar ca sa gasesc raspunsuri. Nu pot sa ascund relatia mea sau atasamentul minorei.
Sotul s-a intors in orasul natal. Unul mare din Romania.

Ce atuuri trebuie sa aiba el sau eu ca sa fie inclinata balanta decisiv in afara de opinia minorei ?

multumesc...
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:52, 28 Noiembrie 2012
~ Conținut șters la cerere ~
cat conteaza opinia minorei in decizia instantei ? presupunand ca in ambele domicilii conditiile sun OK ?
Bineinteles ca va conta si opinia minorei daca va fi audiata...sub rezerva puterii de judecata, a capacitatii de a lua decizii, dat fiind varsta acesteia insa, va putea influenta instanta.
Pe de alta parte, asa cum ati descris situatia, balanta este in favoarea tatalui in mod evident, daca este sa judecam doar din prisma afirmatiei ca tatal are mult mai mult timp pentru minora.

Cred ca impreuna cu tatal copilului veti putea lua o decizie cat mai favorabila minorei, in definitiv acesta este interesul amandorura, corect?