Buna ziua.
Ma numesc Corina locuiesc in Spania si sunt medic psihiatru.
Sunt casatorita de aproape 14 ani si avem impreuna cu sotul o fetita de aproape 10 ani.
Am hotarat sa divortez. Sotul este deja in Romania fiindca nu a mai putut sa ramana stiind ca am o relatie cu un coleg de munca.
Fiica noastra a fost crescuta si educata aproape in exclusivitate de sotul meu. El nu a prea lucrat in Spania.
Sunt foarte atasati unul de altul.
La procesul de divort daca ii se cere opinia minorei...cred ca o sa avrea sa ramana cu tatal ei.
Eu vreau sa ramana cu mine chiar daca nu am suficient timp sa ma ocup de ea.
Mentionez ca niciunul nu avem vicii, nu suntem agresivi, etc.
AM scris purul adevar ca sa gasesc raspunsuri. Nu pot sa ascund relatia mea sau atasamentul minorei.
Sotul s-a intors in orasul natal. Unul mare din Romania.
Ce atuuri trebuie sa aiba el sau eu ca sa fie inclinata balanta decisiv in afara de opinia minorei ?
Dificil...si nesigur.
Sotul o sa mearga sustina ca e atasata mai mult de el si ca nu am timp suficient pentru fetita. De iubit o iubim la fel !
Nu stiu ce atuuri pot sa am sa inclin balanta decisiv. Cu toate ca ... judecatorul poate vede altcumva situatia....
In situatia dumneavoastra, orice e posibil.
Depinde ce pasaport are fetita.
Daca are pasaport spaniol, nu trebuie sa va faceti nici o grija,
Daca in schimb are pasaport romanesc, odata intrata in tara, fetita nu va putea iesi decat cu acordul notarial al parintelui care nu o insoteste. Daca sotul nu semneaza procura notariala, fetita va ramane in Romania.
Daca fata n-o sa vrea sa se intoarca cu dvs, nu veti avea ce sa-i faceti. Poate ar fi bine sa va ganditi si la ce isi doreste copilul, la binele lui si sa ajungeti la o intelegere.. sa va petreceti timpul cu fetita in vacante.
Ce sens are sa va luptati cu tatal prin instante, ca fetita sa stea.. cu bona ?
Implicati intr-un proces, dvs aveti sanse destul de mari sa castigati.
Divort
RUXANDRA24