avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 490 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... rezidenta si custodie minor
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

rezidenta si custodie minor

Buna ziua.
Ma numesc Corina locuiesc in Spania si sunt medic psihiatru.
Sunt casatorita de aproape 14 ani si avem impreuna cu sotul o fetita de aproape 10 ani.
Am hotarat sa divortez. Sotul este deja in Romania fiindca nu a mai putut sa ramana stiind ca am o relatie cu un coleg de munca.
Fiica noastra a fost crescuta si educata aproape in exclusivitate de sotul meu. El nu a prea lucrat in Spania.
Sunt foarte atasati unul de altul.
La procesul de divort daca ii se cere opinia minorei...cred ca o sa avrea sa ramana cu tatal ei.
Eu vreau sa ramana cu mine chiar daca nu am suficient timp sa ma ocup de ea.

Mentionez ca niciunul nu avem vicii, nu suntem agresivi, etc.
AM scris purul adevar ca sa gasesc raspunsuri. Nu pot sa ascund relatia mea sau atasamentul minorei.
Sotul s-a intors in orasul natal. Unul mare din Romania.

Ce atuuri trebuie sa aiba el sau eu ca sa fie inclinata balanta decisiv in afara de opinia minorei ?

multumesc...
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:52, 28 Noiembrie 2012
Poate de asemenea sa fie si acesta un argument.

Repet insa, interesul minorei este reprezentat de mai multi factori, fiecare avand o pondere, mai mica sau mai mare, depinde din ce punct de vedere il priviti. Evident ca nici instanta de judecata nu este "Dumnezeu" si va lua o decizie care o va considera mai potrivita, in functie si de cum s-au prezentat lucrurile de catre parti.

Parerea mea personala este ca e bine sa evitati sa ia altcineva aceasta decizie in locul dumneavoastra, ca si parinti, cine altcineva poate sti mai bine ca dvs ce este mai bine pentru copil. E greu insa cand intervine orgoliul, ambitia...

Interesul minorei trebuie sa primeze, indiferent care va fi aceasta decizie.