@christiank
Cred ca dv. intrebati de
fondul de reparatii care, intr-adevar, este strans de proprietari pentru a se putea plati din el diferite lucrari de reparatii si cheltuieli administrative, fara ca aceste cheltuieli sa mai fie trecute pe lista de intretinere.
Daca la asta va referiti, comitetul executiv poate folosi acesti bani pentru orice cheltuiala administrativa, chiar si pentru premieri sporadice.
Premierile se pot decide in comitet fara ca locatarii sa fie intrebati deoarece comitetul are dreptul sa premieze pe cei care muncesc pentru asociatie.
HG 1588/2007 cu Normele de aplicare a Legii 230/2007:
Art. 17. - (1) Comitetul executiv al asociatiei de proprietari are urmatoarele atributii:
.................
(5) Comitetul executiv poate angaja personal specializat pentru indeplinirea atributiilor ce ii revin si adopta decizii asupra cuantumului salariilor, indemnizatiilor, remuneratiilor si al eventualelor premieri care se acorda personalului incadrat cu contract individual de munca sau in baza unei conventii civile de prestari de servicii, in limita bugetului aprobat de adunarea generala.
Aceste premieri se puteau lua din fondul de rulment si, ca orice cheltuiala curenta se repartiza pe liste si incasa imediat, marindu-va contributia lunara, dar reintregindu-se fondul de rulment, sau se poate lua din fondul de reparatii si in acest caz nu vi se mai repartiza pe liste, dar se micsora fondul de reparatii cu aceasta suma.