buna ziua
am lucrat la o firma care mi-au facut un card de salarii la BRD. cand am incetat activitatea la firma, am inteles ca trebuia sa inchid contul, dar nu mi s-a spus acest lucru.
ieri, 28 noiembrie 2012, am vrut sa platesc ceva pe internet si m-am gandit sa pun niste bani pe card, dupa care sa platesc. am pus 30 de lei pe cont, dupa care am vrut sa platesc, mi-a spus ca n-am fonduri suficiente si am cerut o chitanta cu cat am pe card. nu mai aveam nimic pe card.
azi am fost la banca sa intreb si mi s-a spus ca din cauza ca n-am folosit cardul, ei au luat 0.80 euro pe luna ca si comision de gestiune.
intrebarea este cine este de vina ca eu n-am stiut de acest lucru? trebuia banca sa ma instiinteze, trebuia angajatorul sa-mi spuna sa-mi inchid contul? ma gandeam sa merg la protectia consumatorului, dar are rost? eu sunt de vina ca nu mi-am inchis contul, dar eu am un cont de exemplu, la transilvania, pe care tot asa nu l-am folosit cateva luni ,dar n-am avut acest comision si nici nu mi-a trecut prin cap ca daca nu folosesc cardul, voi avea aceasta surpriza.
va multumesc daca ma ajutati
Este o calea prealabila ar zic si logica, dar nici eu cred ce e solutia, oricum poate sa se inteleaga raspunsul lor mai bine si sa intemeieze ulterioara actiunea cu`protectia consumatorului pe care vreti sa formulez.