avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... deces fiu
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

deces fiu

In urma decesului fiului meu am primit de la firma unde lucrez un ajutor financiar, fiul meu era casatorit , sotia acestuia reclamand acum la firma unde lucrez ca ea nu a primit nici un ajutor ,solicitandu-mi mie banii din cei primiti de la firma unde lucrez . Mentionez ca eu am suportat toate cheltuilile de inmormantare . Ar mai fi o problema , la data decesului fiului meu sotia acestuia nu a putut prezenta actul de identitate al fiului meu , drept urmare eu ca si parinte am primit o dovada a decesului pe baza certificatului medical constatator, acum sotia lui vrea sa ridice certificatul de deces si ajutorul de deces de la primarie .Ce ar trebui sa fac eu ca si parinte sa ridic eu certificatul de deces ?
Cel mai recent răspuns: cri_213 , utilizator 14:04, 3 Decembrie 2012
de la primarie primiti ajutor de urgenta, pentru fiul dumneavoastra - primeste cine face cererea, si dovedeste ca a suportat cheltuielile.
de la casa de pensii se primeste ajutor de inmormantare
de la servici, ati primit un ajutor prin sindicat. - se acorda salariatului un ajutor pentru decesul parintilor, sotiei sau copiilor.
nora nu are nici un drept - dumneavoastra sunteti angajatul firmei
intr-adevar , eu am primit ajutorul de la sindicat ,dar nora mea a trimis un avocat la firma unde lucrez solicitand ajutorul pe care l-am primit eu ca si parinte, acum nora vre sa solicite si ajutorul de la primarie desi nu are nici o dovada ca ea a suportat cheluielile de inmormantare, ce imi recomandati sa fac eu ? as dori sa am eu certificatul de deces , nu ma intereseaza neaparat ajutorul de la primarie
Va multumesc pentru raspunsul prompt