martady a scris:
va multumesc tuturor pentru raspunsuri, comentarii si chiar idei.
Dumneavoastra multumiti tuturor dar vedeti ca cei care au raspuns sunt doar UNUL.
Si poate ca e normal sa spunem multumesc daca suntem ajutati sau lamuriti printr-un raspuns corect. Dar in acest caz @ynocentta nu a ajutat cu nimic.
Asociatia noastra face toate platile catre furnizori in termen sau chiar in avans uneori si nu i se vireaza in cont nici un comision.
Premiile sunt prevazutea ca si cheltuieli ale asociatiei, cheltuieli ce se repartizeaza pe cota indiviza, atatin legea 230/2007 cat si in HG 1588/2007.
Hotararea de a acorda unele sume suplimentare, in afara indemnizatiilor sau salariilor, se poate lua in adunarea generala si lasa la latitudinea comitetului gestionarea acestora.
Acum 3-4 ani in asociatia noastra, adunarea generala a hotarat ca 20% din sumele incasate din chirii, publicitate, penalizari, subventii... sa se repartizeze de presedintele asociatiei celor care muncesc in asociatie (membrii comitetului, administrator, cenzori, salariati...). Facem acest lucru semestrial, cu ocazia centralizarii si repartizarii acestor venituri la fondul de reparatii.