avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 631 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Probleme cu proprietarul
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Probleme cu proprietarul

Buna seara.
Am o problema daca se poate zice asa si chiar am nevoie de o parere.
Situatia sta in felul urmator, sunt studenta si acum 2 luni am inchiriat un apartament de la o persoana fizica care nu a vrut sa faca contract pe motiv ca nu vrea sa se complice, am incercat sa imi caut altul pentru ca mi-a cerut chirie si pe luna septembrie cu toate ca luna era trecuta deja. Am incercat sa imi caut altul, dar fiind in criza de timp si in lipsa de alte alternative m-am intors.

Iar dupa prima luna a inceput sa apara problemele, m-a pus sa platesc intretinerea pe luna septembrie, iar dupa mi-a cerut niste bani in plus(200ron) la intretinere pe motiv de recalculare, dar am aflat de la asociatie ca ceea ce am platit erau niste restante. M-am certat cu proprietara si mi-a zis ca pot sa plec daca nu-mi convine, ceea ce am si facut.

Iar acum dupa 2 saptamani, a inceput sa ma ameninte ca merge la politie, ca ma da in judecata pe motiv ca eram in probe 2 luni si i-am luat din casa, ca se duce la facultate sa ma exmatriculeze pe nu stiu ce motive. Problema ei ar fi sa ma intorc inapoi sau macar sa ii platesc intretinerea de pe luna noiembrie, pe care nu i-am platito deoarece i-am platit o restanta, i-am platit o luna in plus si intretinerea pe luna respecitva.

Intrebarea mea ar fi, imi poate face toate aceste probleme? Cum ar trebui sa procedez?

Multumesc.

Cel mai recent răspuns: RoloTomassi , utilizator 11:49, 17 Decembrie 2012
In conditiile inxistentei de contract de locatiune respectiva nu poate proba eventuale obligatii in sarcina dvs
Pentru sumele acordate aveti incheiat document justificativ?