Ma poate ajuta si pe mine cineva?Am cumparat o pereche de cizme cu 500lei, dar din pacate dupa 5 zile s-au dezlipit, i-am dus inapoi si mi sa spus ca vor fi trimise sa se repare.S-au reparat dar s-au dezlipit din nou,si m am dus iar la ei si angajatele de acolo mi -au spus ca ele nu pot lua o decizie ca trebuie sa vb cu sefu....ca ma vor suna...dar a trebuit sa le sun eu ca nu ma sunat nimeni,si mi s-a spus ca sau trimis din nou la reparat...ca asa au spus sefi...in plus nu mi au dat bon fiscal cnd le-am cumparat ,mi-au dat o hartiuta cu stampila lor ,data cnd le-am cumparat,pretul,si o garantie de 10 zile,(in urma aparitiei unui defect se repara;schimbarea produsului se face doar in cazul in care nu se poate efectua reparatia;Ce sa inteleg?) asa scrie pe biletel.sincer m-au duce la protectia consumatorului,ca nu mi se pare normal sa ma plimbe asa cum ai chef...sa mi se lipeasca cizmele de cate ori se dezlipesc,dar ma ajuta cei de la protectia consumatorului?