Scurtand mult povestea, am optat pentru un sejur de 5 nopti in perioada de sarbatori in Bulgaria. Sejurul a costat 1300 Ron / persoana si am fost un grup de 19 persoane.
In ziua in care trebuia sa plecam, am primit un telefon de la agentie care ne anunta ca agentia din Bulgaria cu care ei lucrau a intrat in insolventa iar rezervarile noastre s-au pierdut.
In aceeasi zi am mers la agentie intr-un final ( nu au raspuns la telefoane, acelasi lucru fac si acum) sa cerem banii. (am gasit 2 articole care spun ca in cazul situatiei de fata agentia este obligata fie sa ofere o varianta echivalenta de cazare/servicii in aceeasi perioada, fie o alta varianta mai proasta si cu rambursarea unei sume de bani, fie returnarea integrala a banilor pe loc.). Evident, ne-au spus ca nu au nici un ban.
Am cazut de comun acord sa lasam agentia pana la data X sa ne returneze banii. (am rugat sa semneze ca ni-i vor returna pana la acea data).
Data a trecut, persoanele de contact nu mai raspund la telefon.
Imi puteti da, va rog, cateva indicatii despre ce pasi ar trebui sa urmam sa recuperam banii? (lasand la o parte concediile si revelionul distrus pentru toata lumea :) )
La ce institutii as putea sa apelez? ANPC poate face ceva? Politia?
Incercati si la Politie si la ANPC si la ANAT. Verificati pe internet ce este cu firma respectiva, daca are asigurare in caz de insolventa. Nu-i lasati asa!
Multumesc pentru raspuns. Am verificat asigurarea lor spune ca 80% din daune sunt suportate de client :). Credeti ca mai e vreo sansa sa recuperam banii?
Sper ca ii veti recupera. Nu-i lasati si faceti plangere si la Politie, ANPC si incercati si la ANAT.Vedeti ce va indruma si ei sa faceti ptr a recupera banii. Presati mult, interesati-va cine sunt administratorii firmei. Bafta multa!
Bilet avion wizair
dorado-es
buna.am facut o rezervare pe internet pe ruta madrid --bucuresti cu wizair pentru 4 persoane si am platit-o prin transfer bancar in contul firmei in timp util ... (vezi toată discuția)