Buna ziua,
In urma unui sejur ratat de Revelion 2023 cu o mare companie de turism, avem toate motivele sa ne cerem banii inapoi si daune morale in cuantum de inca o data (cel putin) pretul excursiei. Am trimis reclamatie de informare catre ei, vad ca nu au raspuns nimic si probabil nici nu vor raspunde.. Am documentat toate etapele de-a lungul calatoriei care ne-au nemultumit, inclusiv poze. Care este urmatorul pas logic de a obtine un raspuns pozitiv din partea lor? Stiu, e greu sa recunoasca dar nu vrem sa ne lasam, poate sa stie si alti turisti sa nu se pacaleasca. Deci, ce urmeaza, OPC sau ANPC? Daca nici plangerea catre ei nu da roade, avocati?
Va multumesc anticipat!
mitabiciclista
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Adică vor exista pe lângă unii nemulțumiți și unii care au fost mulțumiți de sejur.Adica ceva normal și asta este o problemă dacă ajungeți la instanță pentru că agenția nu va plăti nimic de buna voie.
Oricum e o idee interesanta:merg în sejur,mă declar nemultumit și cer banii înapoi plus daune.Succes!
Nu am zis ca sunt oameni mulțumiți ci oameni care nu vor sa se complice. Nimeni nu a fost mulțumit. Cred ca nu îmi fac un scop în viata sa merg într-un sejur și apoi sa cer banii înapoi. De la plecare pana la venirea în țară totul a fost prost. Drum de 8-9 ore făcut în aproape 20 de ore, autocar neincalzit, la întoarcere șofer prost care a rămas în pana de carburant și a trebuit sa ne ajute politia bulgară în a alerga cu el sa cumpere bidoane de motorina, de 2 ori? Și multe altele... Ghid slab pregătit, am dat roata 1 oră pe lângă hotel pentru ca nu știa unde e? Ce spuneți? Un revelion ar fi trebuit sa ne punăa asemenea încercări? Dacă nu sunteți în stare sa dați un sfat, mai bine va abțineți dea supoziții aiuristice.
Dacă nu sunteți un stare să acceptați și sfaturile care nu vă convin trebuie să înțelegeți că e un forum și oricine poate să își spună părerea fără să fie atacat pentru ca a facut-o.Nu dumneavoastră puteți cenzura sfaturile primite ,există un regulament.Asteptati cu răbdare și sfaturi cu care sunteți de acord și care vă convin,nu mai atacați persoana care a expus o părere care nu vă convine.Motivele expuse nu justifică pretenția pentru a primi dublul banilor plătiți.Asa este cu autocarul pentru ca se fac opriri mai dese pentru nevoile tuturor,nu mai vorbesc de viteza legala.Nu comparați cu transportul individual pentru că nu e același lucru.