avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Sejur ratat de Revelion 2023
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Sejur ratat de Revelion 2023

Buna ziua,
In urma unui sejur ratat de Revelion 2023 cu o mare companie de turism, avem toate motivele sa ne cerem banii inapoi si daune morale in cuantum de inca o data (cel putin) pretul excursiei. Am trimis reclamatie de informare catre ei, vad ca nu au raspuns nimic si probabil nici nu vor raspunde.. Am documentat toate etapele de-a lungul calatoriei care ne-au nemultumit, inclusiv poze. Care este urmatorul pas logic de a obtine un raspuns pozitiv din partea lor? Stiu, e greu sa recunoasca dar nu vrem sa ne lasam, poate sa stie si alti turisti sa nu se pacaleasca. Deci, ce urmeaza, OPC sau ANPC? Daca nici plangerea catre ei nu da roade, avocati?
Va multumesc anticipat!
Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Ianuarie 2023
mihaic99, utilizator
Cel mai recent răspuns: mihaic99 , utilizator 21:34, 8 Ianuarie 2023
Initial sesizati oficial prin plangere colectiva autoritatea pentru protectia consumatorului
Va multumesc, insa cei care o vor face, si probabil vor fi destul de multi, nu ne strangem colectiv ci fiecare, independent. Asa cred.

Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Ianuarie 2023
gi-jane2, moderator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Adică vor exista pe lângă unii nemulțumiți și unii care au fost mulțumiți de sejur.Adica ceva normal și asta este o problemă dacă ajungeți la instanță pentru că agenția nu va plăti nimic de buna voie.
Oricum e o idee interesanta:merg în sejur,mă declar nemultumit și cer banii înapoi plus daune.Succes!
Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Ianuarie 2023
mitabiciclista, utilizator
Nu am zis ca sunt oameni mulțumiți ci oameni care nu vor sa se complice. Nimeni nu a fost mulțumit. Cred ca nu îmi fac un scop în viata sa merg într-un sejur și apoi sa cer banii înapoi. De la plecare pana la venirea în țară totul a fost prost. Drum de 8-9 ore făcut în aproape 20 de ore, autocar neincalzit, la întoarcere șofer prost care a rămas în pana de carburant și a trebuit sa ne ajute politia bulgară în a alerga cu el sa cumpere bidoane de motorina, de 2 ori? Și multe altele... Ghid slab pregătit, am dat roata 1 oră pe lângă hotel pentru ca nu știa unde e? Ce spuneți? Un revelion ar fi trebuit sa ne punăa asemenea încercări? Dacă nu sunteți în stare sa dați un sfat, mai bine va abțineți dea supoziții aiuristice.

Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Ianuarie 2023
gi-jane2, moderator
Dacă nu sunteți un stare să acceptați și sfaturile care nu vă convin trebuie să înțelegeți că e un forum și oricine poate să își spună părerea fără să fie atacat pentru ca a facut-o.Nu dumneavoastră puteți cenzura sfaturile primite ,există un regulament.Asteptati cu răbdare și sfaturi cu care sunteți de acord și care vă convin,nu mai atacați persoana care a expus o părere care nu vă convine.Motivele expuse nu justifică pretenția pentru a primi dublul banilor plătiți.Asa este cu autocarul pentru ca se fac opriri mai dese pentru nevoile tuturor,nu mai vorbesc de viteza legala.Nu comparați cu transportul individual pentru că nu e același lucru.
Ultima modificare: Duminică, 8 Ianuarie 2023
mitabiciclista, utilizator

Alte discuții în legătură

Ghid turistic / agentie de turism anonym3000 anonym3000 Buna ziua, Momentan lucrez in IT, dar as vrea sa mai organizez excursii / teambuilding-uri in weekend cu un anumit tip de persoane. Excursiile pot fi la ... (vezi toată discuția)
Cine plateste ca mama a fost oprita la vama? MT67 MT67 Buna ziua, Va prezint pe scurt situatia: Impreuna cu mama mea, 82 de ani, am contractat o excursie de revelion in Bulgaria. Deoarece mama nu are ... (vezi toată discuția)
Contract cu firma de turism iulia13 iulia13 Va rog sa ma indrumati asupra unui contract cu o agentie de turism si anume: ce trebuie sa urmaresc in acest contract? Durata sejurului, servicii, mod de ... (vezi toată discuția)