Buna ziua,
In urma unui sejur ratat de Revelion 2023 cu o mare companie de turism, avem toate motivele sa ne cerem banii inapoi si daune morale in cuantum de inca o data (cel putin) pretul excursiei. Am trimis reclamatie de informare catre ei, vad ca nu au raspuns nimic si probabil nici nu vor raspunde.. Am documentat toate etapele de-a lungul calatoriei care ne-au nemultumit, inclusiv poze. Care este urmatorul pas logic de a obtine un raspuns pozitiv din partea lor? Stiu, e greu sa recunoasca dar nu vrem sa ne lasam, poate sa stie si alti turisti sa nu se pacaleasca. Deci, ce urmeaza, OPC sau ANPC? Daca nici plangerea catre ei nu da roade, avocati?
Va multumesc anticipat!
dimpotriva, sunt de acord cu sfaturile, insa nu dvs nu ati dat nici un sfat. ati presupus doar ca gata, nu mi-a placut mie, vreau banii inapoi si o considerati o practica inselatoare. cred ca dumneavoastra ar trebui sa intelegei ca exista si persoane de foarte buna credinta, cum sunt eu, care chiar vreau sa imi rezolv aceasta neplacuta problema cu orice chip. nu am expus toate motivele, probabil ar trebui sa le detaliez asa cum am facut-o in mailul catre agentie, sa intelegeti despre ce e vorba? incercati sa nu ma considerati infractor de drept comun care a beneficiat de ceva si acum nu mai e multumit. cu alte cuvinte, gresiti, si inca o data, daca nu puteti da un sfat, ceea ce oricum nu ati facut, atunci va rog sa va abtineti. si nu, as vrea de 10 ori banii platiti, pe tot disconfortul si pe sejurul de 2 lei facut de aceasta agentie. dublul banilor platiti este chiar nimic. imi spuneti de viteza legala si alte maruntisuri... serios, haideti sa vedem mai mult decat asta. eu am intrebat punctual mai sus ce as putea face. cine doreste, ii pot prezenta exact faptele si sunt sigur ca toti cei din autocar o pot face la fel de bine. va multumesc si nu mi-o luati in nume de rau, dar dupa cum am spus, in viata mea nu am avut un sejur mai prost de atat. cred ca este minimul la care se poate preta cineva din partea unei agentii si sunt sigur ca agentia poate habar nu are de asta, pana cand nu vine un tembel ca mine sa le deschida ochii. si probabil nici atunci nu vor recunoaste. aici da, asta e singurul lucru pe care recunosc ca l-ati spus bine. de asta cer sfaturi.
Puteți cere oricât, nu doar de 10 ori prețul plătit.Va recomand de 100 de ori prețul ,dacă tot vreți un sfat util.
Angajați un avocat pentru că să ceri e ușor, să obții e mai greu.
Totusi,există un eveniment ratat din cauza întârzierii autocarului?Nu ați precizat.
Nu ați ajuns la timp undeva?
Există în contract prevăzute penalizări pentru întârziere?
Pagubele trebuie dovedite.
Totul se învârte in jurul transportului,care vi se pare ca a durat mult.Cu autocarului nu faci 8-9 ore cum ai face același drum cu autoturismul,mai întrebați și pe alții.Puteati să întrebați și la agenție înainte să cumpărați care e ora de plecare,ora de sosire și știați dinainte la ce să vă așteptați. Suces in continuare,nu vreau să vă descurajez,dar nimeni nu va plăti fără să se apere.Nu eu,avocații lor vor considera ca e o practică înșelătoare.
Tot ce a facut ghida si soferul a fost ceva non-etic. nu stiu ce clauza de intarziere ar fi cand s-a stricat autocarul nr. 1 si ne-au pus sa asteptam, sub diverse pretexte, venirea autocarului inlocuitor. ce sa mai zic despre autocarul nostru neincalzit, cu un sofer artagos, putin experimentat, care la 12.30 noaptea se invarte in cerc in jurul hotelului, desi i-am pus noi, ca turisti, la dispozitie, GPS pe telefon, pe banii nostri si nici n-a vrut sa se uite? ce putem spune ca am ratat excursia la veliko tarnovo, pentru ca dragul nostru sofer a ramas in pana de carburant iar alimentarea, daca nu stiati, se face cu turistii in autocar... am aflat si noi... am sintetizat toate astea intr-un material... daca vreti, il pun la dispozitie aici, a fost trimis si catre agentie. ma interbam care este mersul logic, intai agentia, daca nu raspunde, voi insista, apoi ANPC, apoi un avocat, daca nu vor rezolva? Nu este asa, ca imi tuna mie pe creier. Sper sa nu ajungeti vreodata sa colaborati cu aceasta agentie si sa treceti prin ce am trecut noi. Din toate excursiile in care am fost, la final, ne-am pupat cu ghidul, am lasat bacsis soferilor (ar fi trebuit sa fie 2 aici), dar aici, am asteptat sa iesim din autocar si am plecat fara sa ii salutam, atat respect au avut din partea noastra.
Cu alte cuvinte, nu se invarte doar in jurul transportului, am vreo 18 puncte abordate in material. Am zis, daca doriti, il pot pune la dispozitie in mesaj privat, daca se poate.