avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 411 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... CONCEDIUL MEDICAL
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

CONCEDIUL MEDICAL

Sunt in concediu medical de la locul meu principal de munca(la stat) dar mai am un job la particular.Este legal sa continui la particular sa merg normal(am contract de 4 ore)si la stat sa fiu in concediu medical?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:56, 11 Ianuarie 2013
nu este legal. odata ce sunteti in medical inseamna ca aveti incapacitate temporara de munca si nu conteaza unde. Nu puteti fi si in medical si la munca.
1. Legislatia nu prevede expres o asemenea interdictie dar daca sunteti bolnava (in incapacitate temporara de munca) cum veti putea sa lucrati la un alt loc de munca in perioada de concediu medical.

2. Daca veti fi controlata la domiciliu in timpul concediului medical, de catre angajator, conform declaratiei semnate la primirea certificatului medical, si nu veti fi gasita acasa (deoarece sunteti la celalalt loc de munca) nu vi se va mai plati concediul medical.

3. Adica, vreau sa spun, ori sunteti bolnava si nu puteti lucra ori nu sunteti bolnava si puteti lucra.
Incapacitatea temporara de munca nu inseamna ca pentru un angajator nu pot muncii , iar entru altul da ..chiar daca nu avem o astfel de prevedere legala.

Incapacitatea temporara de munca insemna ca pentru o anumita perioada de timp acea persoana nu poate munci la niciun angajator.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Poti lucra simultan in cadrul a doua societăți? rackem97 rackem97 Momentan sunt angajatul unei firme, si beneficiez de concediu medical. Pana la finalizarea termenului concediului medical, pot sa lucrez in cadrul altei ... (vezi toată discuția)