Bună ziua! As dori lamuriri referitoare la demararea procedurii de concurs pentru functii publice, dupa obtinerea avizului de la ANFP.
In momentul de fata s-a obtinut avizul de suplimentare a organigramei cu posturile respective de la Prefectură. Mentionez ca posturile sunt functii publice in cadrul SPCLEP.Multumesc!
Cum ati reusit suplimentarea posturilor la SPCLEP, tinand cont de OG 63/2010? Am dori si noi sa facem demersuri in acest sens. Poate ne spuneti care sunt pasii de urmat. Multumesc!
In 2011 au aparut norme interne care prevad ca la fiecare 6.500 locuitori sa fie cate un angajat. Avand in vedere ca unui astfel de servicii sunt arondate mai multe localitati se poate obtine suplimentarea de posturi .
Bun, si daca serviciul nu are arondate alte localitati? Sa fim seriosi legiuitorul cand a scris 1 functionar la 6500 de persoane cred ca a omis un lucru important si anume acela ca lucratorul care deserveste populatia pe stare civila nu poate sa o faca si pe evidenta persoanelor. De aici si marea nebunie in sistemul de evidenta, compus din 2 compartimente stare civila si evidenta persoanelor, lume multa, volum mare de lucru si functionari putini. Va dati seama la un oras de 27000 de locuitori 2 functionari pe evidenta, iar ceilalti 2 pe stare civila, e cumplit.