am incercat in repetate rinduri sa infiintez asociatia de proprietari pe scara noastra.
motivul. 1 )stau la et.10 si am de multi ani problemr cu banii ptr izolarea terasei
2)se string bani ptr te miri ce ,apoi nu se mai stie pe ce sau cheltuit.... si altele.
nu reusesc ca adun suficiente semnaturi deoarece am citeva familii la etajele de jos care au facut citeva nereguli privind coloanele de caldura .apa si au facut modificari in interior fara nici o autorizatie
de aceea impiedica aceasta infiintare de asociatie.
Cititi topicul "Desprinderea din vechea asociatie si infiintarea uneia noi". Veti gasi cateva raspunsuri lamuritoare. Altele le gasiti citind macar prima pagina de topicuri de la aceasta sectiune.
Luati informatii: de la biroul pentru relatii asociatii de proprietari din cadrul primariei, de la persoana care se ocupa de asociatiile de proprietari din cadrul biroului de taxe si impozite, pentru a afla cum faceti rost de setul de transformare din asociatie de locatari in proprietari.
Va recomand sa nu va separati pe scari(asociatii), chiar daca sant restantieri mari, neantelegeri de la o scara la alta, etc. deoarece exista si alte posibilitati de rezolvare a acestor probleme.
Aceste fragmentari nu fac decat sa mareasca costurile la intretinere, deoarece vor fi angajati mai multi administratori, personal cu intretinerea si curatenia, mai multe taxe si impozite, se modifica cota-indiviza pe scara care va duce la cresterea suportabilitati valorice a unei reparatii, cheltuieli suplimentare pentru construire camin bransament apa, etc.
Analizati ce avantaje/dezavantaje aveti in urma acestor separari pe scari, totusi va recomand sa va transformati in asociatie de proprietari pe tot blocul, veti fi o persoana juridica si altfel sunt raporturile intre Dv si furnizori.
Succes !
Eu nu pot decit sa iti spun cum ne-a fortat pe noi, societatea de distributie a apei potabile sa ne facem asociatie. Chear daca nu a fost ceva legal, dar a trebuit sa ne facem. Sa trezit ei sa ne faca cunoscut printr-un anunt la casa scari ca incepind din data de............se va factura la pausal deoarece nu avem asociatie de proprietari, ceia ce sa si intinplat.
Am stat noi vro 3-4 luni asa , am crezut ca glumeste dar nu. Asa ca , a trebuit sa ne facem administratie ca sa nu mai platim asa mult.(pausal)
nu am stiut ca in cadreul primariei(biroul de impozite si taxa se ocupa si de astfel de probleme) .la noi asoc .de locatari sa desfiintat de multi ani ,fara ca noi sa stim.acolo au ramas fondurile de rulment si altele..... se mai poate face ceva acum dupa atitia ani in sensul de a solicita de la biroul primariei acte prin care sa trecem de la de asoc. de locatari ,la cea de proprietari? si daca ,,da ,, spuneti-mi si cum?????
se poate furnizorul de apa sa treaca la facturarea pausala in urma unei solicitari scrise de mine ????tinind cont ca am facut numeroase alte sesizari ptr ca nu sunt multumita de felul cum procedeaza cu facturarea apei??? in prezent platesc 4 mcubi consum +3 m cubi pierdere .am inteles din ezplicatiile lor ca pausal ar fi 6.3 m cubi de persoana.deci eu oricum ar fi tot atit platesc ,insa cei care sunt 6 membri in apartament si acum platesc 9 m cubi consum +3 pierdere ?????
deci raportat la mine o singura persoana ei ar trebui sa plateasca 24 consum +18 pierdere !!!! NU ????
unde mai e si dreptatea asta?
se imparte pierderea la nr. de apartamente..de ce asa???
deci pot sa ma leg de actele foatei asoc. de locatari???? asta ar fi de fapt intrebarea de baza.
Salut!
Ai multe probleme, nemultumiri, vrei rezolvare imediat nu se poate asa, actioneaza punctual si insistent.
Primul lucru mergi, la primaria de sector sau a localitatii unde este blocul, la biroul care se ocupa cu as.pro. si depune o sesizare cu problemele din bloc. Sesizarea trebuie sa fie cat mai la subiect, cu date corecte si nu pe multe pagini, se plictisesc cu citirea, cu toate acestea sunt obligati sa va dea raspuns in 30zile. In intervalul acesta sant chemati: presedintele, administratorul, dupa caz, cu actele asociatiei pentru a proba cele sesizate de tine. Paralel cu acest demers, solicita detalii despre setul de transformare (acte), din as.loc. in as.pro.
Majoritatea as.loc. nu vor transformarea deoarece partea financiar-contabila este mai usor de manevrat, nu sant respectate legile fiscalitatii si codului muncii.
Intrebati daca au o hotarare de consiliu local adaptata la Legea nr.230/2007si normele 1588/2007 care var ajuta mult in problemele din as.
In norme exista Art.3 cu o usoara tenta de obligativitate prin folosirea adverbului " vor " care ar deveni mai convingator cu ajutorul acestei hcl.
Succes!
Apa canal
valentina-iosub
Buna ziua, as dori si eu o idee de solutionare a unei probeleme foarte grave.
Suntem un grup de locatari de la asociatia 269 din galati care se confrunta cu o ... (vezi toată discuția)