avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 462 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Termen limita reparatii garantii!!!
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Termen limita reparatii garantii!!!

Va salut,am si eu o problema,in luna februarie anul trecut(2012) am achizitionat un laptop cu suma de 2000Ron ,dupa o anumita vreme el fiind dotat cu o placa video mai performanta cand aceasta era mai solicitata(cand i-si facea treaba mai bine zis) ventilatoarele din el nu faceau fata si automat intra in protectie si se stingea.Imediat mi am dat seama ca este o greseala de proiectare a produsului si ca o sa cedeze pana la urma,dar m-a linistit faptul ca este in garantie,iar in luna ianuarie ziua 20 asta s-a si intamplat cu toate ca imi achizitionasem si coolare externe.
M-am prezentat cu el la magazin iar cei de acolo au inceput sa imi puna tot felul de intrebari legate de utilizare,si daca aveam cunostinta de faptul ca el trebuia dus periodic la un cleanup(o inspectie,curatare praf) cu toate ca am citit acel certificat de garantie si acolo scria ca trebuie facuta aceasta verificare la 12luni la mine trecusera doar 11.Dupa ce am lamurit aceasta problema au inceput cu tot felul de porcarii ca trebuia sa pastrez ambalajul din carton ca trebuie trimis la service in Bucuresti iar eu nu cred ca m ai am acel ambalaj cu toate ca in certificatul de garantie nu specifica acest lucru.
In fine dupa toate acestea,am sunat la ei in 3 zile si era un dezinteres total nici macar nu a fost trimis la Bucuresti si v-a spun si dece ,pt ca acele modele sunt configurate gresit si nu au cum sa reziste la cerintele lor reale.
Procesoarele se incalzeau pana la 86 C placa video la fel ,unde valorile standard ar fi maxim 50 ,60 critical.
Deci ce ma sfatuiti sa fac sunt singur ca se vor eschiva si ca ma vor tine luni de zile ,ma vor duce cu vorba si tot asa,cu toate ca 2000 de RON nu este o suma deloc mica ....
Care este termenul maxim sa mi tina produsul in service?
Va multumesc anticipat,
Ionescu!

[Editat - Pct. 2.11. din Regulament: Identificarea unor persoane, fie fizice sau juridice, in mesajele postate sau in titlul topicului, nu este de dorit. Nu uita ca pe forum se discuta probleme juridice, iar nu implicarea lui X sau lui Z in ele.]
Ultima modificare: Miercuri, 23 Ianuarie 2013
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: juridic dana , utilizator 09:26, 24 Ianuarie 2013
Potrivit dispozitiilor ART 11 alin (4) din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate produselor,
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi fãcutã în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilitã de comun acord, în scris, între vânzãtor si consumator, si fãrã niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilitã nu poate depãsi 15 zile calendaristice de la data la care cumpãrãtorul a adus la cunostintã vânzãtorului lipsa de conformitate a produsului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie de conformitate de la un furnizor de produse it si manuale utilizare icealinutza icealinutza Buna seara, In data de 21 ianuarie 2015 am achizitionat Carcasa Segotep Fighter C Black-Red de la un mare magazin online de furnizare produse IT. ... (vezi toată discuția)
Lege privind garantiile candyman19_2003 candyman19_2003 Buna ziua. Lucrez in retail si as vrea sa lamuresc cateva neclaritati pe care le am legat de legea 449/2003, lege care se refera la acordarea ... (vezi toată discuția)
Depășirea celor 15 zile de garanție și impunerea de restituire a sumei din acea perioadă! AlexandruSV AlexandruSV Bună ziua, Am achiziționat anul trecut în Februarie o placă video de pe un site bine cunoscut în România. În data de 14 Aprilie placa video nu mai ... (vezi toată discuția)