Posed un autoturism in liesing pe persoana juridica.Liesingul se termina in 6 luni si doresc sa/l cumpar de la persoana juridica care are contractul de liesing pe persoana fizica.Mentionez ca pe parcursul derularii contractului de liesing ,fiind administratorul firmei care are contractul incheiat cu societatea de liesing,am achitat eu oate ratele aferente cu decontare la firma ca si creditare a firmei cu sumele aferente ratelor.
La incetarea contractului de leasing, puteti face direct contractul de vanzare cumparare. In acest caz, inmatricularea se va face direct pe numele noului cumparator iar dosarul va cuprinde urmataorele documente:
-CIV original si copie,
-talon original
-certificatul de autenticitate original si copie
-fisa de inmatriculare stampilata de serviciul impozitesi taxe (pe care o veti primi de la leasing)
-fisa de inmatriculare stampilata de serviciul impozite si taxe (pe care o veti primi de la vanzator)
-asigurarea RCA original si copie
-ultima factura de la leasing
-CVC incheiat intre societate si Dvs.
-certificatul de atestare fiscala (eliberat de leasing)
-certificatul de atestare fiscala (eliberat de servicul impozite si taxe de la domiciliul cumparatorului)
-taxe
-placutele cu numerele de inmatriculare
Certificatul de atestare fiscala il veti obtine de la Directia Impozite si taxe din cadrul Primariei in raqza teritoriala a careia se afla sediul/ domiciliul vanzatoului