avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 349 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... INTRERUPERE PREAVIZ CU CONCEDIU MEDICAL??APOI CIC?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

INTRERUPERE PREAVIZ CU CONCEDIU MEDICAL??APOI CIC?

Buna ziua!
As dori daca puteti sa ma luminati intr-o problema. De cateva zile am fost anuntat ca sunt pus pe lista de disponibilizari. Am semnat preavizul dar acum sunt in concediu medical (ceva probleme cardiace). De curand am aflat ca sotia mea(salariata) este insarcinata. Intrebarea mea este urmatoarea:
1.Daca concediul medical se prelungeste pana cand se naste copilul, dupa perioada de lehuzie(42 zile) pot eu ca tata sa beneficiez de Concediu pentru cresterea copilului pana la varsta de 2 ani?, situatie in care sotia mea s-ar intoarce la serviciu? Daca da, in acest fel care ar fi situatia mea la firma?, eu fiind in preaviz?
2. Daca prelungesc concediul medical pana naste sotia, apoi intru in somaj. Din somaj pot face cerere pentru intrare in CIC pana la 2 ani?
VA MULTUMESC ANTICIPAT.;)
Cel mai recent răspuns: raduemy , utilizator 11:29, 28 Ianuarie 2013
Raspunsurile la intrebarile dvs sunt afirmative ...dvs puteti opta :
- fie sa asteptati incetarea c.i.m. si apoi sa intrati in somaj si apoi din somaj in CCC

- fie sa suspendati preavizul prin intrarea in concediu medical si din concediu medical in CCC.
Va multumesc pentru raspuns. Problema este ca in cazul in care intru din preaviz(dupa medical) in CIC, cum ramane cu restul de preaviz neefectuat? O sa il parcurg dupa 2 ani, dupa terminarea CIC-ului?
Va multumesc.
Se va relua dupa terminarea CCC ....
OK. multumesc pentru atentia acordata.