Buna ziua!
am si eu o nelamurire si as dori ajutor din partea unui cunoscator....am un pfa si in luna ianuarie 2012 mi-am declarat declaratia de venit pe anul 2012,8500 de ron,pentru ca aveam nevoie de un formular de la casa de pensii,in vederea obtinerii unui formular(A1 pentru a lucra in strainatate)pana la urma nu am obtinut formularul A1 si nu am mai avut activitate!azi 31 1 2013 m-am dus la finante sa-mi depun declaratie pe anul 2012 si estimatul pe 2013,dar mi-au spus ca eu datorez la casa de pensii 2700 ron pe anul 2012,le-am spus ca nu am avut venit si am iesit in minus pe anul 2012 cu venitul(pierderi)!am estimat pe 2012 8500-venit brut estimat
3000-cheltuieli deductibile estimate
5500-venit net estimat!
si astazi am depus declaratia privind veniturile realizate:
venit brut 1787,59
cheltuieli deductibile 2311,69
pierdere fiscala anuala 524,19
precizez ca in anul 2012 nu am platit la pensii si sanatate decat primele 3 luni(ianuarie,februarie,martie)
ce pot sa fac?
va rog dati-mi un sfat sau cum as putea proceda!
la finante mi-au vorbit ca la usa cortului....
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.