Buna ziua!
am si eu o nelamurire si as dori ajutor din partea unui cunoscator....am un pfa si in luna ianuarie 2012 mi-am declarat declaratia de venit pe anul 2012,8500 de ron,pentru ca aveam nevoie de un formular de la casa de pensii,in vederea obtinerii unui formular(A1 pentru a lucra in strainatate)pana la urma nu am obtinut formularul A1 si nu am mai avut activitate!azi 31 1 2013 m-am dus la finante sa-mi depun declaratie pe anul 2012 si estimatul pe 2013,dar mi-au spus ca eu datorez la casa de pensii 2700 ron pe anul 2012,le-am spus ca nu am avut venit si am iesit in minus pe anul 2012 cu venitul(pierderi)!am estimat pe 2012 8500-venit brut estimat
3000-cheltuieli deductibile estimate
5500-venit net estimat!
si astazi am depus declaratia privind veniturile realizate:
venit brut 1787,59
cheltuieli deductibile 2311,69
pierdere fiscala anuala 524,19
precizez ca in anul 2012 nu am platit la pensii si sanatate decat primele 3 luni(ianuarie,februarie,martie)
ce pot sa fac?
va rog dati-mi un sfat sau cum as putea proceda!
la finante mi-au vorbit ca la usa cortului....