avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice neincheierea contractului
Discuție deschisă în Achiziţii publice

neincheierea contractului

Nu s-a incheiat contractul deoarece evaluarea s-a facut gresit firma nu e autorizata sa presteze serviciile aferente contractului e vorba de furnizare in leasing. Poate face doar furnizare. Se poate renunta amiabil. fara sa se dea neindeplinirea contractului?. Procedura e on line , un singur participant , selectat ca si castigator, perioada de evaluare expirata.Sau ce se poate face?. Daca se face contractul acesta mai presupune inca un contract cu un o firma care nu a participat la licitatie.Cum se fac raportarile ulterioare?. Se face anunt de atribuire? In seap nu se mai poate face nimic decat anunt de atribuire si erata. As da erata cu procedura incompleta dar nu am baza legala.
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: vlad nicolae , moderator 18:25, 5 Februarie 2013
Nu se poate incheia un contract, fara respectarea conditiilor stabilite prin documentatia de atribuire.

De asemenea, nu puteti renunta pur si simplu la incheierea contractului (art.93,alin1 din HG 925),
Daca ofertantul nu indeplineste conditiile de calificare, puteti anula procedura pentru abateri grave, pentru ca ati atribuit gresit.(art.93, alin.2) Sau puteti anula raportul procedurii, relua procedura si anula ptr. oferte neconforme, metoda care cred ca este mai corecta.

Depinde foarte mult de detaliile concrete din procedura..
Ultima modificare: Marți, 5 Februarie 2013
vlad nicolae, moderator
Ultima varianta ar merge( anularea raportului procedurii) si daca a expirat perioada de evaluare si procedura e on-line?
In practica, cand ai de ales intre 2 rele -atribuirea incorecta si reluarea procedurii cu depasirea duratei de evaluare, se alege cea mai putin rea -depasirea termenului de evaluare.
Pe partea de online, presupun ca daca in SEAP este in desfasurare procedura, o puteti anula in baza raportului de anulare nou intocmit , cu justificarea anularii.

Ar trebui sa verificati si aplicabilitatea art.209,alin.4, a) sau b). Eu consider ca nu este aplicabila lit.b), tocmai pentru ca se pot adopta masuri de remediere inca, procedura nefiind finalizata prin incheierea contractului. Si atunci ar fi mai corecta varianta cu anularea raportului, realuarea analizei, intocmirea unui raport de anulare si comunicarea anularii, si apoi anularea in SEAP.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Procedura online andreeaz andreeaz Suntem obligati sa utilizam procedura onlline, dar nu s a dat nici un ghid, etapele care trebuiesc urmarite....primesc mereu pe mail- cursuri seap...tinute la ... (vezi toată discuția)
Anulare procedura "cerere de oferta" caty33 caty33 Am publicat un anunt de \"cerere oferta\" , la licitatie s-a prezentat decat un candidat asa ca procedura a fost anulata, In conformitate cu prevederile OUG ... (vezi toată discuția)
Anulare procedura online biankka biankka Va rog sa mi spuneti care sunt exact pasii pentru anularea unei cereri de oferta online, ce documente trebuiesc emise, de cine ,ce documente se publica in seap ... (vezi toată discuția)