avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 495 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie copil terminare liceu
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie copil terminare liceu

buna ziua,
va scriu in speranta ca ma veti lamuri in legatura cu o dilema la care nu am putut gasi raspuns pana acum: daca momentan sunt eleva in clasa a 12-a la liceu si nasc in septembrie, dupa ce am absolvit, ce indemnizatie primesc? si are vreo legatura cu alegerea de a urma imediat facultatea sau de a face un an de pauza? multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 16:25, 5 Februarie 2013
1. Veti beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) in suma de 600 lei lunar (plus 200 lei lunar = alocatia de stat pentru copii).

2. - Pentru aceasta, imediat dupa absolvirea liceului, chiar si fara bacalaureat, va inregistrati la Agentia de Somaj (chiar daca ulterior va veti inscrie la o facultate).
- Perioada de 60 de zile pana veti primi, poate, indemnizatie de somaj este eligibila pentru a benficia de indemnizatie pentru CCC.

3. Nu are nici o relevanta daca veti urma sau nu cursurile unei facultati, tot veti primi indemnizatie pentru CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Facultate si indemnizatie pentru cresterea copilului.se poate? simonaandree simonaandree buna ziua.sunt eleva in clasa a 12.intr-o luna dau bac-ul si sunt insarcinata in luna a 5a.vreau sa urmez si o facultate cu bursa dar sa primesc si ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie pentru studenta cu nou nascut debves debves Buna ziua. sunt studenta la zi,buget,la o facultate de stat si in martie urmeaza sa nasc. deasmenea urmez si cursurile la zi ale unei postliceale,ambele ... (vezi toată discuția)