carolyn a scris:
Buna ziua,
Am o problema cu firma care administreaza blocul in care locuiesc de exemplu tot timpul gresesc ba la citirea apometrelor de exemplu pe luna nov. 2008 au gresit cu 20 de m cubi de apa calda si ca atare in acea luna am cheltuieli de 437,49 ron foarte mult la o garsoniera de 28 m patrati,am fost la ei am sesizat gresala dar nu vor sa-mi recalculeze ,care recalculat ar trebuii sa platesc mai putin cu 180,ron Va rog sa-mi spuneti ce este de facut.Mentionez ca pe urmatoarea luna din nou au gresit punindu-mi gaz ce eu am plita electrica am fost cu hirtia de debransare distrigaz .Multumesc frumos.
doamna, in primul rind, in maxim 10 zile de la data afisarii tabelului, trebuia sa faceti contestatie SCRISA la presedintele asociatiei la care trebuia sa primiti un raspuns in 7 zile de la data inregistrarii.
in cazul in care comitetul executiv va dadea dreptate, acestia trebuiau sa faca adresa scrisa catre firma care administreaza asociatia pentru recalcularea intretinerii, dindu-la in acelasi timp avertisemnt ca, in situatia repetarii unor astfel de probleme, vor rezilia contractul. pentru ca firma este angajata a blocului si, pentru abateri repetate, poate fi reziliat contractul de administrare cu asociatia. sper ca presedintele sa fie in posesia stampilei asociatiei, nu sa fie la firma, ceea ce ar fi ilegal
in situatia in care comitetul executiv nu va da un raspuns favorabil si stiti ca aveti dreptate, puteti actiona in judecata asociatia de proprietari
doamna avocat 2007_rozi, ati dovedit ca nu cunoasteti prevederile legii 230/2007 si HG 1588/2007, inducind in eroare pe initiatoarea topicului si, eventual, a altor cititori ai forumului ;)