Buna ziua,
Am o problema cu firma care administreaza blocul in care locuiesc de exemplu tot timpul gresesc ba la citirea apometrelor de exemplu pe luna nov. 2008 au gresit cu 20 de m cubi de apa calda si ca atare in acea luna am cheltuieli de 437,49 ron foarte mult la o garsoniera de 28 m patrati,am fost la ei am sesizat gresala dar nu vor sa-mi recalculeze ,care recalculat ar trebuii sa platesc mai putin cu 180,ron Va rog sa-mi spuneti ce este de facut.Mentionez ca pe urmatoarea luna din nou au gresit punindu-mi gaz ce eu am plita electrica am fost cu hirtia de debransare distrigaz .Multumesc frumos.
Sincer, regret sa aud ca nici pana acum nu ati rezolvat problema pe care ati expus-o. Noi aici pe forum am incercat sa va sfatuim cam ce aveti de facut pentru aducerea la normal a lucrurilor, dar se pare ca nu este vointa, mai ales din partea asociatiei - de fapta a conducerii asociatiei. Sa va sfatuiesc sa mergeti la serv. as. proprietari din cadrul primariei, sa mergeti la protectia consumatorului? Nu stiu. Mai la indemana ar fi ca la urmatoarea lecturare a apometrelor sa o dati cu 0 (zero) si nu numai urmatoarea, ci vre-o trei luni la rand, poate se v-a sesiza cineva de aceasta chestiune...
Cu stima,
@ carolyn
Dupa ce ati facut reclamatia, pe listele imediat urmatoare ati fost trecuta cu consum normal, fara sa se fi tinut cont de reclamatia Dv....sau nici nu s-au afisat aceste liste si doar presupuneti ca se va intampla asta numai pentru ca nu au venit sa citeasca apometrele?