Cine are competenta de a verifica administratorul de la bloc? Daca suntem nemultumiti calculele pe care le face si explicatiile ce ni le da, putem merge la priotectia consumatorului sa-l reclamam in cazul in care nu suntem lamuriti asupra problemelor pe care le ridicam si pentru care nu primim lamuriri?
Va multumesc.
Trebuie sa existe o comisie de cenzori care este obligata sa verifice in fiecare luna modul de repartizare a cheltuielilor si toate celelalte acte contabile, registre, documente de plata, etc. Protectia consumatorului nu se ocupa cu asa ceva. Exista la Primarii un compartiment care ar trebui sa se ocupe cu asociatiile da locatarisi/sau proprietari, dar dupa cate am auzit nu rezolva mare lucru. In asociatie trebuie sa va rezolvati problemele. Vorbiti cu presedintele si cu membrii comisiei de cenzori.
Buna ziua, am si eu pe scara un astfel de administrator, si daca merg la primarie nimeni nu face nimic (ea a lucrat pe acolo) tot ea iese in avantaj, daca cerem acte in urma lucrarilor care s-au efectuat nu le arata, jigneste proprietarii de pe scara si tot ea ii reclama si nu stiu unde sa ma duc sa o demitem ca bineinteles nu vrea sa-si dea demisia ca nu mai are fond de rulment, ameninta vecinii cu ploliția daca o intreaba ceva, si le este frica de ea