avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 522 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Profesoara - somaj dupa CIC
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Profesoara - somaj dupa CIC

Buna seara,

Din septembrie 2005 lucrez ca profesor suplinitor, angajat pe perioada determinata.
Pe 10 martie 2011 am nascut un baietel si am intrat in CIC.
Anul acesta se termina CIC, dar nu ma pot intoarce in invatamant, pentru ca nu-mi permit sa platesc o bona pentru copil.

Vreau sa depun actele pentru somaj, dar:
1. Am sau nu dreptul la somaj? Mentionez ca, din 2005 si pana cand am intrat in CIC am lucrat continuu, doar ca in fiecare an schimbam scoala.
2. Adeverinta pentru somaj (Anexa 26) va trebui sa o iau de la fiecare angajator/scoala in parte, sau e suficienta adeverinta de la ultima scoala unde am lucrat?
In lista cu actele necesare, luata de la AJOFM, se precizeaza ca "adeverinta aceasta trebuie procurata de la toti angajatorii la care s-a realizat stagiu de cotizare ulterior datei de 01.01.2004" Deci eu va trebui sa ma perind pe la toate liceele de la Campulung Muscel la Pitesti si la Bucuresti?
3. In cazul meu - profesor suplinitor - exosta si o decizie de incetare a contractului de munca?

Multumesc!
Ultima modificare: Joi, 7 Februarie 2013
ginaro, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:17, 15 Martie 2013
1. Ultimu;l dvs. angajator trebuie sa va inmaneze decizia de incetare a contractului individual de munca.

2. Veti putea beneficia de indemnizatie de somaj si veti lua adeverinta (Anexa 26) de la toti angajatorii unde ati lucrat in cele 12 luni inainte de a intra in CCC.
Multumesc frumos pentru raspuns.

Cu respect,
Gina
Pe 10 martie a.c. s-a incheiat CCC.
Pentru mine este extrem de important sa am continuitate, fara nicio pauza intre CCC si somaj, asa ca pe 12 martie am fost sa depun dosarul.