Buna seara , doresc sa va expun urmatorul fapt ptr. a mi se spune daca am procedat corect: sunt gestionara la un mag. confectii (brand-mall) iar astazi a venit o doamna care a cumparat un costum in luna septembrie 2012 pe care ulterior l-a mai schimbat de 3 ori motivand ca nu corespunde marimea cu coformatia sotului (a luat M 50,apoi 52 ,apoi 54- pe acesta l-a mai schimbat odata pe motiv ca nu ii placea modelul) deci cum am spus astazi a venit sa il schimbe iar sau sa isi ia ceva de c/val acestuia lucru care i-am explicat ca este totusi imposibil trecand mai mult de doua luni de cand l-a schimbat ultima oara. Mentionez ca produsul a fost schimbat chiar daca nu a avut bon fiscal deoarece nu l-a luat cand a cumparat costumul.Vreau sa stiu daca am procedat corect deoarece doamna m-a amenintat ca situatia nu va ramane asa si ca va merge mai departe,iar mie nu imi place sa creez probleme. Va multumesc.
Am uitat sa spun ca avea un miros ciudat costumul iar eticheta ,care de obicei este atasata de butoniera era prinsa de un nasture.
Nu puteti avea probleme din acest motiv, ati dat dovada de intelegere. Chiar daca nu i l-ati fi schimbat nu puteati fi amendati pentru asta - nu exista pentru comertul in magazine vreo obligatie in acest sens.
Complice furt
bircilatiberius
Buna ziua , va rog frumos sa imi raspundeti la problema pe care nu o cunosc .Pe data de 22.10.2010 impreuna cu prietenul meu am intrat intr`un magazin din mall ... (vezi toată discuția)