avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Chemare din Concediu Medical pentru examenul de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Chemare din Concediu Medical pentru examenul de Medicina Muncii

Conducerea societatii la care sunt angajat urmareste sa imi gaseasca un motiv in scopul inchiderii CIM.
Una dintre problemele cu care ma confrunt este urmatoarea.
In momentul de fata sunt in Concediu Medical.
In acest timp, administratorul societatii la care lucrez ma instiinteaza, printr-un e-mail, de faptul ca solicita efectuarea examenului medical periodic de Medicina Muncii, conform unui inscris semnat si parafat de acesta, spunandu-mi de asemenea ca acest examen medical se realizeaza periodic (o data pe an) si are caracter obligatoriu.
In e-mailul pe care mi l-a trimis este mentionat faptul ca trebuie sa ma prezint obligatoriu la acest control medical, fiind facuta si o programare la o anumita data si la un anumit doctor de catre conducerea societatii.
Cu toate ca eu i-am instiintat de faptul ca eu sunt in Concediu Medical, conducerea mi-a facut o programare la examenul de Medicina Munci in timpul cand sunt in Concediu Medical.
Mentionez faptul ca nu s-a implinit un an pentru urmatorul control periodic de Medicina Muncii.

In acest context, va solicit ajutorul pentru a ma sfatui cum as putea proceda.
Astept raspunsul dvs. cat mai urgent!

Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 11:36, 15 Februarie 2009
Daca va aflati in concediu medical, nu va poate nimeni obliga sa va prezentati la nici un examen medical, fie el chiar de medicina muncii, decat la analizele si examinarile recomandate de medicul care v-a acordat concediul medical.
Comunicati angajatorului in scris ca starea de boala nu va permite sa va prezentati la examenul de medicina muncii, pe care urmeaza sa vi-l reprogrameze cand va reintoarceti la serviciu..